polaris prox2 700 telaston muutos

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä miilu, 26/10/10.

  1. miilu

    miilu Active Member

    tuli viime keväänä laitettua tuommoinen kulkine vanhan tilalle ja sen 76 mailin ajon aikana mitä kerkes aijaa ennenkuin lumet loppu niin tuli mieleen että tästähän vois tulla jottain jos tekis pari pientä muutosta.. no ensimmäisenä telan vaihto pitempään ja karkeampaan.. lueskelin muiden samanlaisen kelkan omistajien juttuja että 44mm ois maksimi mikä mahtuu pyörimmään.. no minä sitten ostinkin telan joka oli 384 ja 51 harjalla olevan, se vain tuntu paremmalta :p telaston jatkot tuli tilaamalla bling factorilta. jaa tunnelissa kun on net jäähyttimet ja telahan olis vastannu niihin epäilemättä. kun tela tuli jälleenmyyjältä mulle niin laitoin kulmahiomakoneeseen semmoisen terän missä on moottorisahan terä ja sillä laskin samalla lailla laput niinkuin vakio telassa on. . tela mahtuu pyörimään ainakin mitä sitä nyt tallissa pyöritteli käsi voimin eikä vastannu mihinkään.. tiedä sitten mitä ajossa ku ei oikein ole vielä tuota lunta kertyny oikein mahoton. tunnelin jatko on tekosilla ammattitaitoisilla ihmisillä ja sen saapi huomenna. siihen takapukin säätöön en oikein vielä kerinny perehtyä mutta siirsin sen siihen taempaan reikään ja se kummallinen "tyhjä väli" katosi melkein kokonaan.. ettei tästä nyt mittään romaania tulis niin jatkan juttua kun olen viisaampi muutoksista. kuvan/kuvia laitan sitten joskus kun se on valmis..
     

Suosittele tätä sivua