Polaris Super Sport -07

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä proxfan, 26/1/07.

  1. proxfan

    proxfan PROXR 440,

    Onkos tollasesta laitteesta jo kokemusta kuinka kulkee ja vörkkii?
     
  2. Joo on tallissa toi nyt ainakin pari kuukautta vielä, oon jotain reilu 120km ajellut ja hyppinyt ihan kiva peli tykkään ite ainakin tehot riittää ihan kivasti.
    Tosin riippuu vähän mitenpaljon haluu tehoi... ja onhan tohon mun peliin alusta vaihettu ja tela ja putki ja kaikkee muuta kivaa ;)
    Multa saisit ton pois ostettua kun tarpeeks vaan tarjoot ;)
     
  3. ainiin ja ei oo vielä mitään vikoja ilmennyt :)
     
  4. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    kertokaapa tietäväiset maahiset, kuinka korkea koropala tässä on vakiona ?
     
  5. Jos en ihan väärin muista niin tässä ei oo ees korokepalaa.. vaan pelkkä tavan kiinityspala...
     
  6. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Tsääh.. miten tuo tanko tulee sitte nii korkealle :S ?
     
  7. Se on se tanko niin pitkä näin muistelisin :/
     
  8. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    hmm... Osaisikko sanoa suunnilleen, monenko tuuman palalla alkais tavotella samaa korkeutta tyyliin 500xc:ssä tai sitte tuossa meikäläisen switchbackissä jossa löytyy ride selecti :S
     
  9. Kyllähän mun kuva-arkistosta varmasti löytyy joitain kuvia siitä esimerkiksi tämä, tosin tässä on toi korotuspala mutta mieti toi musta korotuspala pois niin siinä on alkuperänen korotus.
    [​IMG]

    Itse ratkasin silloin aikanani korotuspala ongelman tälläsellä rakennelmalla.
    [​IMG]
     
  10. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Jaa, itelle riittäny tehot alkuunkaan, talla pohjassa tuli väännettyä kokoajan -> leipo 4krt talvessa.. Että miettiä tarkkaan miten haluaa tehoja. Ajjaa oli ihan mukava ja kevyt. Tosi kevyt. Heleppo viiä umpisessa ja reitilä.
     

Suosittele tätä sivua