Polaris Trail RMK 550

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä -JsL-, 18/1/08.

  1. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Itseä kiinostaisi kovasti tollanen 550 Trail RMK mutta mitä olen kuullut niin on paljon konevikoja. Pitääkö paikkaansa?? Kelkka olisi itselle hyödyllinen kun pääsisi umpisessa ja ei olisi reiteillä patikossa ja tiukissa paikoissa kuitenkaan niin kankea ajettava ja muutenkin tykkään noista "pienemmistä" kelkoista kun ovat keveämpiä ajaa ja kelkan ulkonäkö miellyttää omaa silmää.

    Jos ostaisin kyseisen kelkan olisiko se huono ostos?? ??? ??? Ja kelkin vuosimalli taisi olla 2005

    Eli tänne vois jokainen kelkasta kokemuksia omaava laittaa mielipiteitään.
     
  2. maroach

    maroach RMK800 '14

    Lukaseppa tämä läpi niin olet heti paljon viisaampi ;).
    trail rmk 550 vm.06http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=4235.0
     
  3. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Kiitti tosta! täytyypi lukee. En jaksanu tota hakuu käyttää nii tein uuden.

    Jokanen voi silti tänne mielipiteitää laittaa kyseisestä laitteesta!!
     
  4. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Pittäkö paikkaasa että tossa on vaan 60 kaakkia?? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Jos pitää niin sitten jäi kyllä hankkimatta.
     
  5. znood

    znood Guest

    no eipä ilmajäähdytteisessä koneessa paljo enempiä ole
     
  6. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Käyppä testaamassa kyseistä kelkkaa 8) Sanon, että kiihtyy 0-80km/h yhtä vihasesti kuin sinun nykyinen hukkapätkä ;) Ei ne tehot aina kerro koko totuutta, huippunopeus kyllä jää tuosta nykyisestä reilusti, sen 130 kulkee hyvällä jälellä.
     
  7. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    ja ei aivan takuulla kulje noin paljoa! 99kmh on huiput, hyvällä jäljellä! mittaus suoritettu gpsillä.
     
  8. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Kyllä mie veikkaan että enemmän ko 100 km/h kulkee jos mittarikin näyttää jotain 130 km.
     
  9. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    ku ei se vaan mene ;)
     
  10. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    kyllä se mittariin huilii sen 130 kevyesti ja on varmasti enempi ku 100 oikeeta nopeutta ... pitänee testata gps:llä ;)
    Ite ajelen pääasiassa reitillä, penkin mataluutta lukuunottamatta ihan kelpo peli :)
     
  11. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    No sulla on sattunut huono yksilö ;) Minun vehje meni todellakin tuon ja helposti, olis mennyt enemmänkin, en vaan isommin testannut :p Ja vuosimalli oli 06.
     
  12. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    juu, ehkäpä? ei se kelkka mun ole. noh anyway tuota lujenpaa ei se kulje. aika linjassa jos uusi 550 super sportti menee 115kmh.
     
  13. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    No jos huiput on noin matalat niin sitten ei vastaa omia tarpeita ellei konetta vaiha. Mökki lyneksikin kulkee kovempaa. Ellei noi oo sitte maileja?????? jos on nii se satahan riittää
     
  14. JMN

    JMN BRB

    Kyllä on ihan asiallinen kampe,itellä on 07 mallin Rmk ja hyvin on pelittäny. Ummellakin kulkee ihan hyvin ja huiput mitattu tutkalla 115km/h
     
  15. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    On se kyllä itellä 1 seuraavan kelkan listalla mutta 115kmh on kyllä aika vähän. Ulkonäöltään tuo on AIVAN MAHTAVA mutta nopeutta saisi kyllä olla 40kmh lisää. Taitaa jäädä hankkimatta tai sitten RMK isommalla voimanpesällä. Mutta olikos jossai isommassa RMK:ssa joku kampiakselin tyyppi vika tai joku vastaava. Kun ovat puhuneet että jonkun RMK:n kone olisi täysi susi.
     
  16. Mara

    Mara Rev life

    ei se kyllä mullaakaan kulje mittarin mukaan ku korkeintaan 110.. mut kiihtyy mielestäni tosi hyvin siihe kaheksaankymppiin..  :p
    mistähän mahtaa johtua tuommonen että joillaki se kulkee noin paljon enempi ku muilla.. eikö näissä oo vakiona semmoset sääjöt että jaksaa vääntää paremmin umpisessa että ei heti hyydy.. ja sehän se laskee niitä huippuja..
     
  17. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Mitä niillä huipuilla tekee ku ei saa kuitenkaan ajaa yli 80kmh missään ;).Näppärän näkönen peli ja speksitki kertos että ois ihan näppärä umpiselle kikkailuun.
     
  18. Mara

    Mara Rev life

    ite oon kans sitä mieltä että kelkan pitää kiihtyä hyvin.. ei ne huiput oo niin tärkeät.. ei mulla ainakaan hirveästi nappaa huuattaa jossaki järven jäällä kaasu pohjassa..
     
  19. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Eiköhää näissäki säädöillä oo välii. Pikkasen säätelemällä saadaan lisää huippuja varmaan sen 20kmh? Kiihtyvyys taas taitaa sitten mennä heikompaan suuntaan välejä vaihdellessa.

    Helvetisti tollanen kyllä kiinnostas eikä oo nykyään hirveen kallis niin jopa budjetti riittäisi. Mitenkäs niissä isommissa oli sitten niitä ikäviä tyyppi vikoja että jos isompaa ÄR-ÄMKOOTA ajattelis niin tietäis sitten varoa näitä huonoja koneita/vuosimalleja.

    Edit. Tai sitte tohon 550:seen hankitaan nestekone ;D Taitaa kyllä sitte olla jo viisaampaa ostaa se 600 tai iompi.
     
  20. RMK550

    RMK550 Member

    Minulla kyseinen kelkka -06,hyvissä olosuhteissa kulkee noin 115km,mutta onko mitään järkeä huudattaa missään moista vauhtia,eihän jäälläkään saa ajaa kuin 80km.Halusit kelkan joka kulkee kevyesti umpisessa ja reitillä (patikossa)niin kyllä tehot ja huiput riittää. ;)
    Olen samaa mieltä muitten kanssa että kiihtyvyys on huippuluokkaa tämän kokoiselle kelkalle. ;D
     

Suosittele tätä sivua