Polaris xcr 600 sp

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä J.Toivanen, 23/12/05.

  1. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    Juu, tossa ostemassa vm-97 olevaa 3 pyttystä pollea. ajettu reilu 1100 km (tai mailia) kumminkin, oli melkein uutena kone leikannu ja nytten on kys. kelkka ollut ajamatta pari vuotta. Kone on takuu vaihdettu ja siihen ei ole tehty sisäänajoa.
    Sainkin jo tossa myyjältä vinkin, että kannattaa laittaa pariin ensimmäiseen tankkiin öljyä sekaan. n. 4 dl per tankillinen. Siis tämä öljy varmaan on 2-T öljyä, eikö? Mitäs muuta kannattaa ottaa huomioon tällaisessa tapauksessa? Tosin kelkan haen tulevan vuoden alkupuolella ja vien sen hallille lähempää tuttavuuden tekoa varten.
    Nyt kaipaisinkin Kys. mallin omistaneita/omistavia kertomaan mallin hyvät/huonot puolet. Tosin ostopäätös on jo tehty ja polttaa ns. ahteria aika paljon... ;D
     
  2. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Huhuh... Olen ollut sellaisen omistaja.( -96)Tiijäkkö mitä ne SP meinaa-> "Saata*** Painava. " No, todellakin.
    Muistini mukaan kaasari säädöt oli huh hah. Haettiin koko talvi, maahantuojan huoltokin soitteli perään , olivat niin hukassa.
    Keula vie eikä kuski. Kun tuli markkinoille Brant mainosti että on 120hp... 3 putkella, todellisuudessa löytyi 106hp. Valitan tää on korutonta kirjoittamista, ei jääny hyviä muistoja ko laitteesta.
    Toisen lehden galleriasta löytyy kuva kamppeesta mun nimen alla.
     
  3. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    no onneksi kunto on hyvä että jaksaa! ;) kone vaikutti hyvältä ainakin näin pikaisen kokeilun perusteella
     
  4. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Se on hyvä että jaksat, ja jos et nyt jaksa niin kohta jaksat kun tulee sitten "hiukka" kuntoiltuakin.  :)
    Onko jo tietoa milloin voit käydä hakemassa kelkan? Mennään sit kolmisteen ajelemaan, toki kerkiävätpä jäätkin vielä vahvistua ennen kuin sinne uskaltaa mennä. Mulla toki aika tiukka työsetti 31.12.- 13.1.-06 asti, kunnes alkaa taas pitkät vapaat. Tuolla ajanjaksolla vain 2 päivää vapaata, sitä tämä vuorotyö teettää.

    Tässä XCR 600 SP -96 mittaus:
    [​IMG]
     
  5. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    varmaan vuoden alkupuolella! tulee se tili ja menee toi haisuli eteenpäin kaiketi...
     

Suosittele tätä sivua