polleen laakerit ilman lukitustappeja?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä jtimoska, 26/2/07.

  1. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    mitenkä kestäs kampuran laakerit jos ottas ihan metritavarana ja löis laakerilukitteella kiinni? kokemuksia? kone xcr600
     
  2. JiiAK

    JiiAK Lynx RE -08

    Eikös niissä ole välysmitoissa eroa...
     
  3. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    itse laitoin 500 indyyn ilman tappeja..kyllä saa samoilla välys mitoilla...sai kaikki laakerit alle yhden tappi laakerin hinnalla!!
    hyvin on kestänyt
     
  4. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    joo, tätä mä vähän uumoilinkin... laitoikko liimaa tai mitää?
     
  5. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    liimalla laitoin kiinni ja yks noita paljon värkännyt sanoi että hyvä tulee ilman tappejakin
     
  6. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Tapita itse.(ei se laakerinpinta ole yhtä kova miltä näyttää)
     
  7. forestapox

    forestapox A-C MC ES

    voi ne tapittaa itekki jos haluaa, mutta ainaki 6207 laakeria löytyy tapillisena ns tarvikkeena voipi löytyä muitaki... samasta tehtaasta samoilla välyksillä sama laakeri... hinnassa pikku ero ku se pussitetaan polariksen alihankkijalla jossain....
     
  8. hammasratas

    hammasratas Member

    löytyyks tuota 6207:kaa ihan laakeriliikkeest??
     
  9. forestapox

    forestapox A-C MC ES

    mulle tullu noi liikkeen kautta teo lehtimäeltä... sieltä kannaattaa kysyä. en oo kattonu tarpeelliseksi alkaa kyseleen muualta ku saan tarpeeksi halvalla ne noinki... nii ja kannattaa varmistua niistä keskimmäisistä laakereista että ne on varmasti oikeat... nimimerkilä pari kertaa kampura hajotettu ja sen jälkeen jumalaton kirorysy. vois kuvitella että laakeriliikkestäki löytyy...
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No löytyy, eikä maksa juuri mitään. Ihan tavallinen urakuulalaakeri, 35mm akselille.
     

Suosittele tätä sivua