PRO X2 800?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Boss, 5/1/06.

  1. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Morjenttes, ostin juuri vm-04 olevan prooäxän (pro x2 800), mistä saisi faktatietoja kyseisestä kamppeesta. esim: painon, tehon, väännön, joustot yms.
    Pistin F5 Catin vaihdossa... omaphan vähän enemmän potkua ::)

    Ei muuta kuin kiitos ja anteex.. :-X

    ps. otan vastaan myös kokemuksia kyseisestä laitteesta...
     
  2. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    Tuollaista mallia ei olekaan ;) Taitaa olla Pro XR?

    Varmasti hieno peli ja suosittelen vaihtoa.
     
  3. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    OK anteeksi virhe..
     
  4. thepolle

    thepolle M8 -10/BD 3700 600 -13

    Pro X2:sta on vain hyvää sanottavaa. Tosin minulla on tuosta vain 700 versio, mutta paljon noissa on samaa. Alustaa piti hieman säädellä. Iskarit simmitetty ja kaulaan jäykistetty aika paljon alkutilanteesta. Keulassa jousien esikiristystä lisää, jotta kurveissa pysyy sukset rauhallisesti maassa. Telasta on hyvä. Säätöjen jälkeen ei ole juurikaan pohjannut. Tehoa tuossa on ihan riittävästi ja vauhtia se ottaa ihan mukavasti. Patikossa tuo on parhaimmillaan.

    Ainut ihmetykseni on ollut, että noita näkyy kovin vähän reiteillä. Varsinkin itä-Lapissa noita ei näkynyt. Etelässä joskus tullut kohdalle toinen, mutta kovin harvoin.
     
  5. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Johtuu varmaan vähäinen vastaantulevuus siitä kun niitä ei tullut suomeen kuin kaksi PROX2:sta, siis kasisatasena, näin mulle on kerrottu... Alusta on pajalla simmitettävänä, onkohan niissä aina vakiona Walker Evans-alusta? Tuosta on otettu pakki pois variaattorin toiminnan parantamiseksi, hyvin tuntu toimivan (heitin pienet tyypit ennen kuin ostin)  :p
    No tiistaina pääsee sitten vetään kunnolla, onneksi täällä etelässä on tarpeeksi lunta ja mukavat reitit!
     
  6. Pande

    Pande ex Pro x2 700

    Mulla on samanlainen peli.. Voisitko kertoo miten oot jouset ruuvannut edestä.. Monta milliä näkyy kierrettä?
    Nyt on 70mm kierrettä näkyissä ja hieman tuntuu tallissa kokeiltuna löysähköltä.. mut pitäis päästä toki reitille.
     
  7. thepolle

    thepolle M8 -10/BD 3700 600 -13

    Kivan pelin allesi hankkinut - lucky you.
    Kierrettä näkyvillä mulla reilu 75 mm. Iskarit simmitetty viime talvena, kun tahdoin saada tuota keulaa jäykemmäksi. Sanoi pajalla, että selityksieni jälkeen simmityksen auttavan paremmin kuin esij'nnityksen lisäämisen tuosta nykyisestä.
     
  8. thepolle

    thepolle M8 -10/BD 3700 600 -13

    Olen vain kuullut, että noita 800 olisi vähän - mutta vain 2 oli sentään tosi vähän. Ei noita 700 myöskään ole juurikaan näkynyt. Ne harvat, joita olen nähnyt ovat olleet 600. Kuten sanottua, ihmettelen noiden vähyyttä verrattuna miten hyvältä tuo vehje tuntuu. Varsinkin sen alustavirittelyn jälkeen pakko sanoa tuota todella hyväksi minun ajollani. Anteeksi se antaa kaikenlaista. Umpisessa sen kanssa on vaikeeta, mutta eipä tuollaista kelkkaa umpista varten hankita.

    Saa nähdä raaskiiko edes vaihtaa tuota vielä tämänkään kauden jälkeen.
     
  9. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Jep jep, elikkäs taisi tulla tehtyyn ihan hyvät kaupat  ;D
    Mutta edelleen... onko joitain sivustoja yms. mistä saisi tietoa kyseisestä kelkasta, välikö sillä paljon tehoa on, ei sitä kuitenkaan tarpeeksi ole  ;) mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, myös joustot, väännöt, tilavuudet etc.
    Niin, onko muilla kelkoissa WE alustat??? Eikö pitäisi olla ihan hyvät pumput? Catissa oli foxit, pikkusen oli ongelmia kestävyyden kanssa...


    Edit: kiitos... faktaa saapui yv:nä...
    teho ja vääntö puuttui vielä...
     
  10. polle600

    polle600 Polaris prox 600 -01

    Katoppas semmosesta kuin www.polarisfiles.com sieltä löytyy ainaki perustietoja kaikista polleista.
     
  11. Pande

    Pande ex Pro x2 700

    Kiitos vastauksesta. Itsellä tällä hetkellä n. 70mm.

    Joo toivotaan että on hyvä. 3 bomban vehjettä ollut Viiminen oli 500 enduro -02. nyt sit eka sen ympyrän ulkopuolelta. Tuli kesällä hommattua. Pitäis vaan saada loput säädöt ja huollot tehtyä et pääsis ajaa ja säätää :)

    Mitä vähän piha tiellä kävin kokeilee että eteenpäin kulkee niin kyllä tehoa tuntuu löytyvän vaikka en kaasua paljoa laittanutkaan...vielä ;)
     
  12. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    No niin, ensimmäinen kelkkareissu Proäxällä heitetty, hemmetin mukava laite, repii ihan kivasti, matossa ihan jumalaton pito, iskarit lähtee huoltoon ja alusta muutenkin säädettäväksi oikeille painoille, sitten pitäis olla hjyva... ;D ;D ;D
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Pistäppä sellanen kuvasarja siitä.
     
  14. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Pistäisin jos saisin onnistuun... yritän tuonne foorumin polarikset keskusteluun... prk... :mad:



    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. lunxi

    lunxi Polaris Rmk assault 800cc

    nätti ja näppärän näkönen peli on.
     
  16. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    no ite olen sitä miletä että vanhoja topicceja voi kaivella mutta tuon kommentin takia ei varmaa kannata nostella kohta 3vuotta vanhaa topiccia.
     

Suosittele tätä sivua