prox 550

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Trey, 25/8/06.

  1. Trey

    Trey Active Member

    Eli tänne olisi tarkoitus koota kaikki kyseistä kelkkaa koskeva jutustelu.Itsellä on ollut tuo kelkka nyt palttiarallaa 2 talvea ja olisi hieman kysyttävää.

    Eli saako vakioiskareista kunnollisia kovaan ajoon, vai pitäisikö ruveta suosiolla katsomaan esimerkiksi wp:n alustaa? Kuka sitten osaisi simmittää nuo iskarit ja mahtaako jostain löytyä valmiita simmikarttoja?
     
  2. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Tää kiinnostaa myös minua,viimetalven päästelin tuolla ja 500km iskareidenhuollon jälkeen pamahti etupukin iskari tuhannen p**lun päreiksi,taitaa olla heikko kohta.
     
  3. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Kyllä ne iskarit saa hyviinkiin säätöihin, kun tekee ne asian tuntevassa paikassa. Esim Vauhtikampe, Pätsit Kuusamossa ym. Itelle laitoin etupukin iskariin välimännän, kun sitä ei vakiona ole ja kyllä se kesti toissa kauden kiitettävästi. kyllä melkein kaikista iskareista saa hyvät kun ne vaan säätää oikein. Ei kannata välttämättä tuhlata rahoja heti joihinkin öhlins tai vastaaviin rahoja, koska Suomen niemi on täynnä sellaisia seppiä jotka loihtivat sellaisia säätöjä kuin itse kuski haluaa. Mutta kyllä on niitäkin jotka luulevat osaavansa.
    Vakiona moottori tehoton fööniksi mutta kun laittaa rahaa pöytään ja vie pollen edellä mainittujen herrojen tykö, niin sen jälkeen se kulkee hyvin fööniksi. Siellä niihin tehdään vaikka sun mitä. Selviää soittamalla. Mutta kalliita hevosvoimia ne on loppujen lopuksi. tottakai voi itsekin viritellä jos hommaa osat ja säätelee vehettä.
     
  4. Trey

    Trey Active Member

    Joo no ainakin itselle on tuo vauhti riittänyt ihan hyvin toistaiseksi, eihän se mikään tykki ole, mutta sen tiesin jo kelkkaa ostaessa. :)
    Tuosta vauhtikamppeesta olen kuullut muualtakin positiivista sanottavaa, pitää yrittää saada sieltäkin lisää tietoa aiheesta! 8)
     
  5. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    joo mullaki on ollu pari talvea proksi alla ja oon ihan koht tyytyväinen. 8) kelkkaan kone on sen kelkan heikoin lenkki . mulla on
    menny kolme konetta ja mittarissa 9000ml . alustasta saa ihan hyvän ku laittaa etupukkiin racing simmit peterillä ja samalla iskari
    käänetään toisin päin
     
  6. Trey

    Trey Active Member

    Jees eli tänään irrotit iskarit edestä ja samalla irrotin myös alustan, seuraavaksi pitää ruveta kysylemään ammattilaisilta, että mitä näille pumpuille voisi tehdä 8)
     

Suosittele tätä sivua