Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Mippi

    Mippi Well-Known Member

    Samanlainen perheharrastus, kuin prätkäilykin: Iskä ajaa ja vaimo ja poika vilkuttaa ;D
     
  2. bemari

    bemari Polaris indy 500 vm.98

    Ihmeen hyvin on emäntä suhtautunut. Ei ole motkottanut vielä vaikka oon viikonloppuna lähteny mielummin ajelemaan eikä sen kans jonnekkin. Ostipa jopa joululahjaksi ajovarusteita :D . Kerran mainitsi kun tuli kotiin ja olin nakannut hikiset ja haisevat ajohousut sen vaatekaapin oven päälle. Lienee siitäkin mielissään että viinan kanssa lotraaminen on vähentynyt kelkkaharrastuksen myötä ::)
     
  3. Napsu

    Napsu Guest

    80-luvulla istutin kydissä niin paljon että napinat jäi niille "tulevan vaimon testilenkeille"(hyvähän se tässä on puhua).
     
  4. Onnela

    Onnela Well-Known Member

    Koitappa pirkanmaalta löytää samaa ikäluokkaa(-91) oleva naisen alku, joka pitää kelkkailusta. Ei välttämättä ihan heti tuu vastaan. Joiltain randomi "yhen illan jutuilta" kyselly, niin eipä sieltä paljoo muuta saa vastaukseks, kun että kulkeeko se kovaa...
     
  5. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    ei tällä hetkellä oo nii ei tarvi siitäkää huolehtii...
     
  6. Napsu

    Napsu Guest

    Istutat vaan ehdokkaan kyytiin ja ajat kuin "sutta munille", kyllä muru rupiaa kelkkailusta pitämään. Ja äläkä unohda taukoja ja kunnon eväitä. ;D
     
  7. snowrider

    snowrider edge x -03

    niinpä! ;D
     
  8. snowrider

    snowrider edge x -03

    jokatapauksessa ei muija tykkää yhtään että ajelen, kuulemma siinä loukkaa itsensä. :-\ Tosin myös hän itse ajelee että.... ::)
     
  9. kelkkamimmi

    kelkkamimmi Member

    ;D ;D :D :D
    kyllä se kelkkailu on todella kivaa,kunhan lunta piisaa. Mikä sen ihanampaa kun ukon kans "lenkittää",istua välillä notskakaffeelle ja makkaroille. Ja tokas,musta ei kelkka vaatteet haise yhtään pahalle,tarviiko niitä vaatehuoneesee tai makkariin riisua. :eek:
    Mun mies ainakin saa kelkkailla niin paljon kun vaan haluaa,se on T_O_D_E_L_L_A mukava ja antoisa harrastus ja tämä muori lähtee patikolle mukaan aina kuin vain muilta askareilta ehtii ;) ;D
    Olenkohan jotenki outo lintu??? :p :-*
     
  10. Mippi

    Mippi Well-Known Member

    Son pojat seireenikö laulaa, äläkää uskoko :p
     
  11. bemari

    bemari Polaris indy 500 vm.98

    V***u että repesin ;D ;D ;D , no mutta, voihan niitä oikeesti olla kelkkailusta tykkääviä vaimojakin, ei saa olla noin epäileväinen. Vaikkakin uskomattomalta kuullostaa :D
     
  12. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Omakin eukko heitti ilmoille ajatuksen että hankkis oman kelkan.... ::)
     
  13. Jontu !

    Jontu ! 600 mxz, 250cc lyne!!

    eipä ole tällä hetkellä ketään kuka marisis (eli muijaa) ;D ;)
     
  14. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    innoissaan mukana ;) lähtee satavarmasti mukaan kisoihin jos pääsee,tosin mun kolmen vuoden kelkkauralla niitä on ollut kaksi ::) sappee ja kelkkakunkku,mut jostaihan se pitää aloittaa ;)
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Monta kertaa pyytänyt että opettaisin ajamaan, niin kait son tässä ruvettava ::) Toinen kelekkakin hommattava ;)
     
  16. kelkkamimmi

    kelkkamimmi Member

      :eek: :eek::-* :-* :-*...voi voi,on O I K E E S T I  olemassa vaimoja ,jotka ymmärtää kelkkaharrastusta,koska ITSE tykkää siitä,ja ajelee miehensä mukana minkä omilta harrastuksilta joutaa :D ;)..
    Minunki täytyy välillä ihan yllyttää miestäni,että menee vaan poikain kans. Ei kelkkailu kyllä ole yhtään "pöljä" harrastus,päinvastoin. Onko mun mies jotenki etuoikeutetussa asemassa,koska en marmata kelkkailusta,onko oikeesti niin,että naiset ei sitä harrastusta sulata??
    No sonpojat taivaan tosi,että minusta ainakin on kelkkailu todella mukavaa,aatelkaapa sellanen sopiva pikkupakkanen,pöllyävä lumi ja upea aurinkokeli.kunnon baanaa,sopiva pikkuhiki ajelusta...aahpieni tauko ennen jatkoa ja...siinä sinne laavulle /kodalle keitteleen nokipannukaffeeta,paisteleen makkaraa ja jutusteleen muitten tulistelemaan tulevien kans mukavia... ;) ;) ja taas lähettiin... :p

    Sitähän passaa kysyä,kun kodalla moikkaillaan...vai mitä ;D :D???  lavat pystyyn vaan...ja suuta hevosenkengälle...ei ne kaikki muijat/akat ole pahansisusia,kyllä meitä samaa harrastavia  ja lajiharrastuksen hyväksyviä  löytyy vaikkakin suppeempi joukko oiskin  ;)
     
  17. jp78

    jp78 polaris edge touring vm. -05

    mulla toi vaimoke hyppää sujuvasti kyytii ku ollaan lähössä! ikinä ei oo aikasemmin ajanu ennen tätä talvea. Pari kertaa laittanu istuun kuskin paikalle ja sanonu et täsä ollaan jos et aja ;D ekaan mutkaan asti uskaltaa ajaa sitten tyssää "pelottaa että kaatuu" :D mutta eiköhän siitäki kelkkailija saaha :)
     
  18. bemari

    bemari Polaris indy 500 vm.98

    Juup. Kyllä omakin emäntä ymmärtää harrastukseni eikä siitä nalkuta, päinvastoin. Mutta siihen se jääkin. Puikkoihin ei itse uskalla lähteä kun häntä alkaa hirvittää huvipuiston possujunaa kovemmissa laitteissa. Tuo vaan on harvinaisen hienoa että kummatkin tykkäätte lajista ja yhdessä sitä voitte harrastaa (taidan olla jopa hieman kateellinen ::) ) Hieno juttu kaikenkaikkiaan. Mukavia kelkkaretkiä teille ;)
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    En tiiä miten suhtautuu kelkkailuun mutta ei oo suuttunu tai vittuillu kun lähen tai tulen.
    Asiaan toki saattaa vaikuttaa että oon tehnyt selväksi talven alussa sen että kun ostan kelkan ja kun ajan tai rassaan sitä niin se on minun aikaa PISTE
    Toinen asia: Kelkkailuun liittyvistä raha-asioista ei keskustella PISTE
    Onhan tuo tullu vapaaehtoisesti kyselemään että tarttenko apuja kun oon kelkkaa kyljelleen kääntämässä tai koneremonttia tekemässä.
     
  20. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Meinaa olla vaimoke pahala päälä ko ei oo päässy ajamaan. Kait pääsiäisenä pääsemä jo yhessäki.
     

Suosittele tätä sivua