Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mikä se noissa kateissa on ku ne on eMäntien mieleen ;)
     
  2. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no onnes oman emännän saannu pysymään erossa niistä .. kaikki kuvat piilotella ettei vaan saa kimmoketta niistä jota tuskin pelkään ;) :D
     
  3. skippaduu

    skippaduu Ski-Doo rene 06´

    Hyvin ymmärtäväinen suhtautuminen kelkkailuun on emännällä. Todettiin ettei mxz:lla voi kaks päällä ajella ja ostettiin paremmalle osapuolelle oma pailakka. Lynx Racing 97' tuli laitettua eka kelkaksi hänelle.
     
  4. AAKE

    AAKE F8-09 F 6 -06

    Homma meni näin olin monta PITKÄÄ vuotta ilman kelkkaa,väliilä aina sanoin vaimolle jotta jos kelkka ostettais,vastaus oli ON MEILLÄ MUUTAKI OSTETTAVAA,NE ON KALLIITA JA ISÄNTÄ VAIN HYÖTYY.Meni vuosi edelleen pitkä,aloin hermostua,ja päätin että nyt minä sen kelkan ostan,oli jo valmiiksi katottuna.Lähdettiin K-Joosepin kans ukkohallaan viikoksi ja emännät mukaan,yks aamu laitettiin akat ajaan.Viikko kotia tulon jälkeen PITI EMÄNNÄLLE OSTAA UUSI ARCTIC CAT F6 JA MULLA VANHA ZR.Eli mitä tästä opimme ei niitä ymmärrä kukaan. ;D ;D ;D ;D
     
  5. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    eli ei me mitään opittu. ;D ;D ;D ;D
     
  6. skippaduu

    skippaduu Ski-Doo rene 06´

    Ei niitä kukaan ymmärrä... ei edes tällä saralla vaikka olis molemmilla samat kiinnostukset. Ajelet aluksii rauhallisesti ja annat emännälle aikaa opetella kelkalla ajoa ja kelkan käyttäytymistä. Sit ku tullaan kotia, nii kysellään et "miksi sä niin hiljaa ajelit?...". Voi helvetti... koita siinäsitte ja silleen...
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kohta lähetään koittamaan miltä se rahanmeno maistuu. :D
     
  8. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Meinaako muija saada oman Catin? :)
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Koittaa ensin tuota minun pommikonetta ja jos vielä maistuu, niin ostakoon itte. :D
     
  10. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Hallitus osti mulle lahjaks Toben t-paidan! :eek: :D Ja ihan omatoimisesti oli keksinyt semmosen. en edes vihjannut mitään sen tapaista. Mutta ei se tätä touhua silti aina ymmärrä.. ;)
     
  11. frosty

    frosty Well-Known Member

    Minä ostin hallitukselle Toben hupparin, niin edes kiitosta tullu. Mikähän siinä...
     
  12. keilukka

    keilukka Polle talli

    Täysin ymmärrystä vailla...
    Jopa liiallisuuksiin asti.

    Ja mä oon muka aina menossa, talvikelit kestää meitin korkeudella noin 14 viikkoa. Loppuhan on sitä yhteistä laatuaikaa ;D
     
  13. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    meillä vaimo välistä tykkää kelekkailla ja välistä ollaan niin vastaan ku vain voidaan.edellisen kelekan ku ostin niin sanoin vaimolle että menen katteleen liikkeisiin menopelejä,vastaus oli että sitte et osta mitään.tulin kotia iso nippu papereita kädessä ja sanoin että käydään tänään hakeen se kelekka jonka ostin.
    pari päivää piti olla kotoa pois mutta se aika meni mukavasti kelkkaillen.
    pari viikkoa sitte tuumasin vaimolle että ens talveksi laitan uuden 600:sen reinon,vastaus oli että senku laitat.niin se mieli muuttuu ;D
     
  14. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Kauden edetessä koko ajan nihkeämmin :( Kohta näyttää siltä että keväthangille pitää karata parvekkeen kautta ränniä pitkin niinku muumipeikko konsanaan. On se väärin, ja niin lyhyt kuin tämäkin kausi on ni prihana ens viikonlopunki joutuu saakeli vetämään lumikengät jalkaan neidin mieliksi. Eikä passannu edes se että oisin kelkalla hinannu neitosta lumikengät jalassa ;D ;D ;D
     
  15. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Joutuu pian ens kaudeksi ostaa toisen kelkan :eek: Viimeviikon loppuna kun eukon kans käytiin ajelemassa niin kuumetta se pukkasi ;D
    Eipä pahemmin vastustele kelkkaileen lähtemistä 8)
     
  16. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    joko se yritti päästä musta eroon tai sit oli ostanu jotaki kallista. ::)
    meikä kuumeessa niin yllyttää kelkkaileen ko yks kaiffari soitteli :eek:
     
  17. Harald

    Harald Well-Known Member

    Eiköhän sen osaa jo arvata miten parempipuolisko suhtautuu kelkkailuun ja samanlailla moottoripyöräilyyn..
    Melkeen joutuu ruikuttaa että saisi mennä, mutta onneksi en itse kuulu heihin jotenka otan ja lähden vain..
    Kyllä sitä kerkee hänenkin kanssa olemaan.. Harrastukset ovat vain niin rakkaita että vaikea luopua niistäkään..
    Ja jos alkaa sen kieltämään niin mailmahan on naisia puolillaan.. ;D
     
  18. Ike

    Ike RossiMaksi

    Tasasen varmasti tuntuu että elämä on ohi kun 30 ja yli on lasissa ja akka ja lapset kotona. :p

    On tuo aika omiin harrastuksiin aika finito, mutta ite olen soppanut keittäny. Mutta kait tämä on normi meininkiä Suomessa: ollaan siihen asti yhessä kun lapset pääsee maailmalle ja lopulta huomataan että heps, mitäpä sitä nyt? Ja eiku Jammukauppaan viimeistelemään avioerokonkurssi. ;D

    Ike
     
  19. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Suht hyvinhän tuo suhtautuu mutta Iken sanat on kyllä just eikä melkein. Parikymppisenä ja siitä yli vapaus ja seuraavan kerran viiskymppisenä ku lapset maailmalla ;D
     
  20. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    aika huolestuttavalta mutta todelliselta nuo iken kommentit kuulostaa :D noh aika näyttää, onneks eio vielä niitä kakaroita :)
     

Suosittele tätä sivua