Ratkaistu: Yamahan ölynpaine anturi rikki, mikä tilalle?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Perttu, 27/2/10.

  1. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vuotaa phazerista tollanen "OIL PRESSURE SWITCH ASSY" #8FP-82504-00-00 eli öljynpaineen mittaus anturi 4t Phazerissa, sijaitsee sielä öljynsuodattimen yläpuolella. Olis kiva saada uus tolllanen mahdollisimman nopeaa, mistähän sitä lähtis kysymään? Oulussa ja seinäjoella Yamahalla ei ainakaan ollu, hollanista pitäis tilata.

    Tämän näköinen tuo anturi: http://cgi.ebay.com/2007-YAMAHA-APEX-OIL-PRESURE-SWITCH---,ATTAK-RX1--2006_W0QQitemZ300366446931QQcmdZViewItemQQimsxZ20091113?IMSfp=TL091113175006r39236
     
  2. Kawamasa

    Kawamasa Well-Known Member

    Vs: Suomen kattavin varaosa varasto Yamaha MK:lle?

    Hollannissatulee jammun osat päivän varotusajalla jos tilaa pikalähetyksenä. Jammukauppiaitten pitäs kyllä tietää tämä. Lisämaksu on n.20e. Hae varaosa kaupasta auton öljypaineanturi ja heitä paikalle
     
  3. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Suomen kattavin varaosa varasto Yamaha MK:lle?

    Sopiiko varmasti joku auton anturi siihen? Onko tiedos tarkalleen että minkä auton? Tulee vähä kiirus hakia motonetistä jos tänään haluaas sen saada.
     
  4. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: KIIRE!: Yamaha ölynpaine anturi rikki, mikä tilalle?

    Kiitos kawamasa, pelastit mun hiihtoloman hiihtämiseltä! Oon sulle kaljan velkaa. :D

    Elikkä eihän mulla tullu mieleenkää että joku auton anturi tohon kelpais, mutta niin vaan motonetistä löyty joihinkin japsi autoihin tarkoitettu anturi jossa oli samat kierteet ja melkei sama herkkyys arvokin, alkupeäisessä 0.2, tossa tarvikkeessa on 0.3, kumpi muuten laukeaa helpommin? Hyvin pelaa nyt kelkka eikä vuotanu enää öljyä eikä näkynyt ainakaan vielä vikakoodi 85:sta mitä se aiemmin muutamana kerran teki.
     

Suosittele tätä sivua