rave 643 suuttimien koko?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä lynx643, 11/3/09.

  1. lynx643

    lynx643 Well-Known Member

    eli minkä kokoset suuttimet on alkujaan lynx rave 643sessa?
    minkä kokoset kaasarit vakiona??
     
  2. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Lynx Copra 643 -92 on kaasuttimet vm38 ja pääsuuttimet kytkimen puoleinen 360 ja magneeton puoleinen 380, seosputki 480 P-8
    Neulan numeroista ei tietoa muutakuin että neulan pidikkeen asetus toiseksi ylimpää uraan.
    Tämän tiedon sain muuan vuosi sitten paikalliselta merkkiliikkeeltä kun tarkastelin nuita omia säätö-osia.
     
  3. novice

    novice Active Member

    Minun 643 ravessa on entisen omistajan jäljiltä 330 ja 350 suuttimet. Onkohan tästä haittaa, meneekö liian laihalle  ???
    Neulat on keski asennossa.
     
  4. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Paljon mahdollista että menee laihalle. Kiertää varmaan ihan  kivasti :D mutta jos kerta pelaa niin mikäs siinä ajellessa :)
    Mulla tuossa omassa juurikin nuo 360 ja 380 mutta seosputket 166 P8 ja neulat 6DN8. asetus toiseksi ylimmässä.
    pakolämmöt menee 650-> mittari ei oo mikään hifimittari mutta antaa suuntia kuiteski. putken alkukäyrä ja pakarin ekamutka kiinnitys jouseen saakka sievän harmaa.
     
  5. novice

    novice Active Member

    Taidanpa käydä suutinkaupassa  ;)
     
  6. lynx643

    lynx643 Well-Known Member

    Täh onko nuo varmasti nuin päin nuo kaasarit ku minä taas luin että magneeton puolella pienempi suutin ja kytkimen puolella isompi??
     
  7. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Mistä luit ?
    Kyllä se vaan näin oli että magneeton puoleinen isompi. Ainakin siinä Lynxin varaosakirjassa josta mulle myyjä ne katsoi ja paperille raaputti. Liekkö sitten vasiten väärää tietoa mulle antanut  ;D

    Pienellä varauksellahan kannattaa uskoa myyjiäki ja meitä muitakin neuvojia ;D Vuoden heitto samassa mallisarjassa niin suttimet saattaa olla ihan erit. Siitä on mulla kokemusta, Eräs toinen liike ja sen myyjä myi mulle suuttimet...toinen suutin 40 ja toinen 80 liian pieni. Onneksi oli +kelit.... Enään en kysy siltä myyjältä ennään yhtään mitään  :mad:

    Mulla tosiaan on ollut nuo suuttimet nuinpäin 4vuotta ja on pelannut ihan hyvin. Lämmöt samat kummassakin pytyssä ja tulppien kanssa en ole värkännyt oikeestaan ollenkaan.
    Jos tulppa on mennyt niin yleensä talven ekalla reissulla kun säilytysöljyt on palanut pois, nyt ei edes ekalla reissulla tarvinut vaihtaa  :D
     
  8. lynx643

    lynx643 Well-Known Member

    juu laitoin nuin päin eli magneeton puolelle tuon 380suuttimen
    täältä foorumilta minä sen luin kone oli kylläkin 440cc
    ei kai sillä niin väliä kuhan kone kestää..
     

Suosittele tätä sivua