Rev 600 H.O vs. Evo Lynx

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä XTRacing, 25/11/07.

  1. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    -06 ei ole enää evo
     
  2. chip

    chip Lynx

    Itse kyllä Revin laittaisin riippuen tietenkin paljo rahaa käytössä, kun jotain alkupään evoja saa 3000e pintaan kun -03 revistä joutuu melkein 5000e maksaa, ja sitten -04 saa vielä lähemmäs tonnin lisää pistää.
    Viime talven tuolla evolla ajelin, ja muuten olin tyytyväinen paitsi tuo ajoasento ei kummoinen ole vaikka jonkinlainen korokekkin penkissä oli. Meinasi olla selkä kipeä kun pidempiä reissuja ajeli.
    Mietin kesällä revin vaihtoa ei sitten raskinut rahaa pistää lisää niin puuhailin tuon korkeamman penkin. Mitä tässä päässyt vähä koettaa niin tuntuu kyllä paljo paremmalle nyt.
     
  3. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Ehdottomasti revi tai rave :) kokemusta ei kummastakaan, mutta ajoasento on joka tekee siitä kivuttomampaa ja pitemmän päälle hauskempaa, itellä on 600 enska ja välistä reitillä kun vaihtoi jukan F7, ja palas sitten omaan niin kivut selässä tunti, kun oli sellaset reilu 100km paukuttanut, jos on rahaa niin osta nytro ;D Mitä vähäisillä testeillä olen ajanut niin LOISTAVA ajoasento eikä teho lopu kesken 8) Tai no en tiiä ;D
     
  4. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Ite taipuisin Reviin lähinnä keulan jousituksen takia. Lynen pystykeula ei mun mielestä pärjää doolle. Loput onkin sit makuasioita... :)
     
  5. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Sun häätyy käydä ajamassa molemilla..jotta tiedät kumman otat.Ei toi lynksin keulan jousitus huonokaan oo,mitä luin vanhoja testejä kelkkalehistä,ni kehuivat testin parhaaksi keulan jousitusta.Tietty se o makuasia
     
  6. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    Lyknsi on ehkä hieman komura ja pintakova mutta kova äijä (jollaisena itseäni tietysti pidän ;D) ajaa ihan uskomattoman kovaa kyseisellä kapineella, noissahan on 46 milliset pumput telastossa vakiona joten vaimenusta saa riittävästi...

    Mutta aika on vaan alkanut jättämään evo-lyksin jälkeensä, pikku reissu revillä ja huomaa että ompa se patikon lätkyttäminen helppoa.

    Mutta siltikin, krokotiilin kyyneleitä itkien piti oma evo hakea viikko sitten viimeiselle reissulle :'(
     

Suosittele tätä sivua