REV ja ZX passaavat jarrupalat

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä SKIjuneDOO, 14/1/09.

  1. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Re: S-D rev 05 sdi jarrupalat..

    No niin !

    Löysikö viri volvon rasinki jarruja? ois kohta aika ruveta vaihteleen palat ja orgiksia en aatellu.
     
  2. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Re: S-D rev 05 sdi jarrupalat..

    Ferodo FSL 328 ovat niitä kovempia paloja joiden pitäisi kestää. Ja alunperin juurikin 123 tai 124 mersun takajarrupalat.

    Ja jos ei mistään löydy, niin Muonion Autotarvike myy noita 22e/2paria.
     
  3. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Re: S-D rev 05 sdi jarrupalat..

    onko mitää nettiputkaa joka myy?
     
  4. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    No ei kyllä hajuakaan... kannattaa paikalliselta kysyä jos tilaisivat?
     
  5. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Saahan nuita vaikka Motonetistä.

     
  6. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Ferodo tekee myös pehmeämpiä paloja... ne ei taas kestä juuri mitään niin kuin ei muutkaan pehmeät palat.
     
  7. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Samaten Ferodo tekee myös turhan kovia paloja eli ei semmosiakaan kannata ainakaan kelkkaan laittaa, yhteen laitettiin jotku kisapalat ja jarrua sai kaksin käsin painaa ennenku sitte 200 metrin päässä alko jo jarruttamaanki, jos ne palat oli kylmät niin melkein sama ku ei ois jarruja ollukkaan.

    Tuola nuista Ferodon seoksista on jotaki höpinää:
    http://www.ferodoracing.fi/jarrupalainfo.php

    Ei löydy tuolta verkkokaupasta noita edellämainittuja paloja, oisko vanhentunu numero ja uus tullu tilalle jota kukaan ei tietenkään tiedä?
     
  8. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Joskus katsoin töissä että 124 bensa mersun palat ovat hieman ohuemmat ja nämä menee suoraan ilman mitään hiomista.
    Ferodon Target paloja olen itse käyttänyt, sopivan kovia ei muutu pölyksi mutta toimivat muutenkin. saapi kaikista puljuista jotka myy koivusen tuotteita.
     
  9. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Kävin työmaalla kattelemassa noita paloja ja muunsin tuon Ferodon numeron TRW:n numeroksi, pitäs olla samaa laatua Ferodon kans.
    Nuo on sitte sataysikymppisen W201-korisen merssun takapalat jos joku nuita meinaa hommata.
    Ovat 2 mm. ohuemmat ku 123-koppasen palat eli pitäs vissiin mennä rälläköimättä paikalleen?
    Tilasin kokeeksi, ens viikolla tuon näkee miten ne istuu Evoon.
     
  10. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    Kyllä mulla on nuo Ferodon palat menneet ihan suoraan paikalleen ilman ohentamista tai muuta muokkaamista.
     
  11. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Vs: Re: S-D rev 05 sdi jarrupalat..

    No en itse asiassa ole vielä ennättänyt miettimään koko paloja, tässä ollut tuon sahan kanssa muita murheita :(

    Nuo mikkä mulla on vieläkin paikoillaan ei ole kuitenkaan Ferodon paloja. Sitä merkkiä en tietysti muista, mutta nuo minun palat oli alun perin pinnaltaan kirkkaan vihreät ja vihreä väri näkyy vieläkin palan rungossa. Samalla valmistajalla oli joku toinen mallikin, mikä taas oli täysin punainen.
     
  12. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    EBC greenstuff / redstuff
    linkkiä
     
  13. Tuokki

    Tuokki X600RS -07

    Vs: REV ja ZX passaavat jarrupalat

    onkos porukalla kokemuksia miten toi ebc:n greenstuff pelaa? pölyääkö pahasti? häviääkö jarrut jne? tätä olis tarjolla kelkkaan volvoihin ja mersuihin sopivana, redstuffia en löytänyt sopivaa, joku jos tietää mihin automalliin on redstuffia tehty että se sattuu vielä kelkkiin paikalleen niin olis kiva.
     

Suosittele tätä sivua