RX 1 <---- 05

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä ZET-ÄRRÄ, 8/1/06.

  1. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    ehdottomasti warriori, jos haluaa ajaa vähänkin reitiltä sivuun

    muuten käy näin
    [​IMG]



    kone on vasta sisäänajettu noilla kilsoilla ...
     
  2. iso-R

    iso-R lynx sport touring 800

    Vs: RX 1 <---- 05

    tohon kuvaan ei voi muuta sanoa ku et mitas loysasit kaasua :)
     
  3. janne t

    janne t RX-1 ER -04

    Vs: RX 1 <---- 05

    Kyllähän sitä tulee ajua umpisellakin ja siks piti maksiin jatkaa alusta , mut nyt se on myyty :'( Motti jos on yhtä kestävä kuin maksissa niin ei noilla kilometrimäärällä ole vielä hätäpäivääkään ja kaverit on sanoneet jotta suotta hommaat pätkää kun kohta oot kuiteskin jatkamassa sitä , joten olen kääntymässä warriorin puoleen .
     
  4. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    en löysänny... reilusti yli metri puuteria
    pikkuhiljaa hyyty, kun ei se loputtomiin voi mennä kantavilla astinlaudoilla vaikka surffailee puolelta toiselle
     
  5. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Ei se rx-1 loputtomiin kulje ;D ja kannattaa laittaa se warriori jos aikoo umpisella ajella ;)
    Itellä oli warrior-07 mutta luovuin pois :-\
     
  6. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    No sanoppa nyt rehellinen mielipide kelkoista kun pystyt vertaamaan nytroa ja warrioria keskenään noin omistus kokemuksella eikä pelkän koeajoreissun kannalta. oon nimittäin itse punnitsemassa 09 versiota jommasta kummasta puolipitkästä
     
  7. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vs: RX 1 <---- 05

    Ku polokasee alle 38 harjalla olevan lappurivin niin menot muuttuu molemmissa Ragessa ja Warriorissa, siihen PP.sukset huilimaan keulille jo vain...
     
  8. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Olihan warriorissa reilummin huippuja ja parempi upposella ja reitilläkin se oli ihan kiva vehe. Nytrossa taas kiihtyvyyttä löytyy heti kun mutka aukeaa niin sukset tahtooo olla ilmassa. Reitillä nytro on parempi mitä warriori mutta umpisella ei tee mitään ::)
     
  9. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    joop, oon iteki testannu nytroa ja kyllä se kivalta tuntuu, tässä on vielä herkkuna se uusi puolipitkä versio nytrosta tulossa joten eiköhän se umpi ala taittua nytrollakin sitten ainaki meikän tarpeisiin 8)
     
  10. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Niin mutta jos katsot XTX ja RX Warrioria niin itse päätyisin Warrioriin :)
    Tai no en tiedä onhan sillä nytrolla kivempi kikkailla riippuu painosta itse en ole vielä kerennyt tarkistaa näitten eroja :p
     
  11. Rauta

    Rauta Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Kait niistä MONO- alustastoista on joskus jotain hajonnu?
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: RX 1 <---- 05

    Eka versio monosta (05) vakioiskarilla ainakin hajosi pikku kilkkeiksi patikossa.
    Kaveri on ajanu vahvistetulla 06 (öhläri) ilman huolia ja on muuten Yammu saanu runtua!
     
  13. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    noniin, nyt on 46mm wp:t alla .. huomenna koittamaan :)
     
  14. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    No nyt rupee tapahtuun.Ainakin 18l/sadalle? ;D ;D PS:Vahvista ainakin se etupukki ja myös ne kolmio raudat mitkä tulee
    liukukiskoihin kiinni!!!
     
  15. znood

    znood Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    kahtotaan kesällä sitte .. kyl tuon tuo yks lapinreissu pitäs kestää noille :)

    kerrohan mulle että miten iskarit lisää bensankulutusta, varsinkin kun ne on alkuperästä jäykemmät ?
     
  16. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX 1 <---- 05

    Kyllä sillä pitäs pystyä vetään aika paljon raikkaammin kunnon kepeillä ;D Hyvä alusta,parempi mieli=lisää vauhtia=enämpi benssaa ;D ;D
     
  17. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Näin se menee ;D
     
  18. Rauta

    Rauta Well-Known Member

    Vs: RX 1 <---- 05

    Eikä vieläkään tullu kellään mieleen mitään "tyyppivikaa" tms. monoalustas
     
  19. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: RX 1 <---- 05

    Ensmäiset pukit, jotka sitten vaihdeltiin vahvistettuihin, meni poikki. Muutamista sähkö-öhläreistä on mennyt piuhoja poikki, osin käyttäjän itsensä takia, osin muista syistä.
     
  20. janne t

    janne t RX-1 ER -04

    Vs: RX 1 <---- 05

    Nyt se sit tuli RX-1 ER -04 hommattua ja ajettu 15900km , saas nähdä tuliko tehtyä huonot kaupat . Lähtöisin kelkka on saariselältä .
     

Suosittele tätä sivua