Sähkö Öhlins Warreen

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä PZQ, 25/12/08.

  1. PZQ

    PZQ Apex XTX 144" PPS. Summit 800 e-tec 163”

    Olisiko asiantuntiaa paikalla joka osaisi kertoa mitenpäin tulee iskarin johdotus pun/musta vs kelkan johdotus.
    Kokeilemalla juttu voisi tietenkin ratketa mutta särkeekö jotain jos menee kytkemään väärin päin?

    Kiitoksia jo etukäteen!

    -Petsku-
     
  2. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    www.totallyamaha.com/snowmobiles/aaTECH/Suspension/ECOhlins.pdf lukee tuossa sivulla 6 note kohdassa. Ei ole merkitystä mitenpäin iskarin johdot kytketään pikaliittimen johtoihin, eli ihan sama kummin päin. Säädin tunnistaa ne oikein, hi tech tuote! kuten kaikki yamahaan liityvä 8)
     
  3. PZQ

    PZQ Apex XTX 144" PPS. Summit 800 e-tec 163”

    No siinähän se vastaus onkin...

    Kiitoksia avusta ja nyt eikun johdot kiinni ja kokeilemaan!

    -Petsku-
     
  4. rn78

    rn78 Guest

    Löytyykö öhlinsiin kaikkia varaosia. Itsellä meni sähkösäätöisen iskarin varsi heikkoon kuntoon... mutkalle ja katkesi. Näin joulun aikaan ei pääse soittelemaan iskarin huoltajille
     
  5. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    http://www.macracingteam.fi/ .. löytyy öhlinshuolto

    pirautappas tonne .. voi jopa vastata vaikka pyhät menossa ;)
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Aaaaah, ihanan kallista.
     
  7. rn78

    rn78 Guest

    Elämä on... Onneksi bensa on halpaa ja sitä on riittävästi... varaiskarikin löytyi hyllystä, mutta on manuaali mallia... Onneksi lunta riittää
     
  8. PZQ

    PZQ Apex XTX 144" PPS. Summit 800 e-tec 163”

    Mitenkähän se tuo mittaristo saadaan tajuamaan että tämmönen käikäle on alle asennettu ja johdot on kytketty?

    -Petsku-
     
  9. rn78

    rn78 Guest

    johdot vain kiinni ja mittaristosta painaa mode näppäintä. Vaihtaa tilaa käsienlämppäreistä iskariin. Ei mulla ainakaan muuta tarvinnut.
     
  10. PZQ

    PZQ Apex XTX 144" PPS. Summit 800 e-tec 163”

    Näin tein mutta ei se ala toimimaan :(

    Muistatko kumminpäin johdotus tuli?

    Tuossa erillisellä säätimellä olevalla mallila ei ollut väreillä väliä mutta onkohan tässä sittenkin???

    -Pesku-
     
  11. rn78

    rn78 Guest

    En nyt muista ulkoa... mulla oli liitin rikki joten vedin sokeripalalla yhteen. Yritin päätellä johtojen väreistä, mutta taisin kokeilla riskillä. Vaihdan huomenna tulpat, joten yritän muistaa katsella miten ne värit menivät yhteen...
     
  12. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Joko sait toimimaan?
     
  13. rn78

    rn78 Guest

    jep. Iskari kyllä toimii, mutta kelkka on vielä levällään kun kaksi pakosarjan jälkeistä putkea on tohjona. Kokeilitko johtoja molemmin päin?
     
  14. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Olen pyöritellyt niitä kyllä molemmin päin, varsinkin nyt kun mulla ei ole enää edes liitintä välissä (menee muuten herkästi rikki siellä telastossa). Johdoista ei erota mikä on mikin. Mulla on koko johtohässäkkä vähän semmonen teeseitse viritys, ajattelin tehdä sen uusiksi. Iskari saa virrankin lyhyiltä valoilta ja pitkät vaihtaessa säädin pimenee ;D Tekasin just uuden johdon tommosesta maakaapelista, pitäis kestää perk#%/.
     
  15. rn78

    rn78 Guest

    Onko sinulla mittaristossa ja käsienlämmittimestä toimiva säätöyksikkö? Kyllä tuo johto hässäkkä vaatiikin kehittelyä... Paksu kumikaapeli ankkuroituna kunnolla kiinni voisi pelata...
     
  16. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Ei ku mulla on kokonaan erillinen yksikkö. Tein tänään paksusta maakaapelista uuden piuhan ja vetäsin nippusiteillä kiinni etupukkiin, nyt kestää!
     
  17. rn78

    rn78 Guest

    Mulla on mittariin tuleva juttu, jossa piuhat olivat valmiina. Pelaako uudella kaapelilla? Muistitko kääntää etupukin remmin pultit siten etteivät hakkaa sen mustan mötkiän päähän
     
  18. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    En kääntäny ja on hakannu semmoset pikku kolot siihen, pitänee kääntää. Hokasin iteki ku tuolla tallissa sitä piuhahommaa laittelin. Pelaa!
     

Suosittele tätä sivua