scott wind warrior (naamari)

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä cooper, 7/3/06.

  1. cooper

    cooper zr 580 efi

    no juu kyllästyin tuohon naaman "hieman" kirjavaan väriin ja ostinpa sitte tuommosen naamarin! malli on wind warrior eli se kaikista pienin. ylettyy kaulasta silmään, noin suurin piirtein. ongelma on se kun tuota piettää niin se yläosa menee lasien alle ja koska tuossa ei ole mitään suu aukkoa niin se hönkii hengitysilman tuonne laseihin :( ja nehän on sitte jäässä samantien. ajelin muutaman kilsan tuo päässä ja pistin reppuun. naama on taas komiana :D
    eli mitäkä nuille tekis? voinko saada liikkeestä rahoja takaisin? tottakai kuitti on hukassa mutta paketti on tallessa ;D
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vahvasti ainakin epäilen ettei rahoja takasin saa ellei sitten ole joku tuttu myyjä. Ja sillonki voi olla ettei saa kun ei kuittia ole. osta normaali kypärä huppu sen lisäksi ja pietä vaikka kaulasuojana tuota.
     
  3. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    teeppä suunkohalle hengitys reikiä.. :p
     
  4. cooper

    cooper zr 580 efi

    no mutta onhan se kumma jos niinku naamarina myyään niin... :mad: pakko käyä ainaki koittaan siellä liikkeessä.

    jos siihen polttais reiän niin sillonhan se ei lähtis purkaantumaan ;D ;D
     
  5. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    No osta sen tilalle WindWarriorMax ni ei naama jäävy.
     
  6. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Laitoinki tuonne atvostelut osioon tuosta WWMax hupusta, jossa ei ollu ainuttakaan reikää.
    [​IMG]
    Paketissa luki Ventilation tech ja muuta paskaa. Ei tullu kaupassa revittyä auki.
    Myyjä tuumasi että virheellinen huppu. Umpeenhan se pakkasella jäätyki...
    Se neopreenillä varustettu ois varmaan tosipakkasen ratkasu...
     
  7. cooper

    cooper zr 580 efi

    eihän minullakaan naama jäädy vaan ongelma on se että hengitys ilma menee laseihin ja linssit jäätyvät!! ja nuohan ovat kaikki periaatteessa samanlaisia noita isompia on vaan jatkettu kummastakin päästä. mutta juu pitää huomenna käydä tuolla liikkeessä kyselemässä :)
     
  8. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Ei ne kyllä kunnolla pelaa vaikka reiät oliskin niin kuin kuuluu, ne alkuperäiset henkireiät on ihan liian pienet. On kokemusta mollemista lyhyestä että pitkästä mallista. Nykyään aina käytössä tuo wind warrior max malli.

    Ainoa tapa saada se pelaamaan kunnolla on ottaa ihan rohkeesti sakset käteen ja tehdä siihen suun kohdalle kunnollinen reikä. Sitten se pelaa niin kuin kuuluu.

    Vai ettekö raaski uutta huppua/naamaria leikkailla. ::)

    EDIT: Siis nuo pikku reiät on vaan tuosa pienessä mallissa, ainakin minulla oli. Hupussa vaan se jangas mikä ei kunnolla ajettaessa päästä höyryjä oikeaan suuntaan.
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Mulla ei kyllä tossa mun hupussa oo muuta reikää ku tuo silmien iso reikä ja tuo nokan reikien ulostulo... Siinä kohalla missä suu on niin on semmonen normaali ohut kangas ja kylläsiitä tuntuu hengitys ihan läpi menevän...
     
  10. Paroni

    Paroni AC sno pro

    minä tein kaksi noin 10 mm reikää saksilla ja nyt ilma kulkee "oikeeseen" suuntaan,
    ei huurru lasit ja saa happeakin tarpeeksi.
     
  11. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Itsellä kanssa toi isompi huppu, liikkeessä jo myyjä suositteli tekemään lisäreikiä suun kohdalle ja näin teinkin, hyvin on senjälkeen pelittäny!
     
  12. Timppa

    Timppa RMK 600 144"

    Itsellä isompi huppu ja toimii, kun vähänkin vauhtia. Paikallaan tahtoo mennä hengitysilma laseille. Tosiaan suun edessä ohuempaa kangasta, ei reikiä.
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mullaki tuo pienempi huppu ja oli siinä reiät, semmoset ääpättömät. Leikkasin parit lisää ja isonsin jo olevia hieman. Henki kulkee kuhan muistaa että jos meinaa kunnolla puuskuttaa(kaivaa laskuojasta tai metrin poterosta kelkkaa ylös ;)) niin suosiolla kypärä pois tai vetää suun edestä alas ettei ala ahistaan. Muuten toimii hyvin kaikenlaisessa ajossa paitsi ihan kunnon hikivedossa, jossa toki ei taida toimia kuin t-paita ja shortsit... Kovemmilla pakkasilla ja/tai pitkillä matkoilla käytän kypärän leukasuojassa sitä tuulisuojaa ettei suoraan naamalle tuule.
     
  14. cooper

    cooper zr 580 efi

    joo elikkäs kävin tossa viimeviikolla liikkeessä ja sanoivat että olen ensimmäinen joka on asiasta valittanut! kun kuittia ei ollut niin sain vaihtaa tuotteen tulpanhattuihin+tulppiin.
    mie vähän luulen että mulla oli iso se naamari, sen takia ois hönkiny sinne laseihin. niin,

    niin juu jäi vähän juttu kesken tossa koulussa eli onhan se kumma jos UUSIA maskeja pitää alkaa leikkelemään tuolla tavalla. no pittää kattoa ens syksynä jotaki maskia ku ei kait tänä talvena enää kovin monesti ehi paleltua. tai sitte coopra saa uutta puhtia ja koko naama ruvella ::)
     
  15. jusku

    jusku Member

    Näissä ainakin näyttäs olevan kunnoliset ilmareijät jo valmiina.

    http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=958_962&products_id=5461

    http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=958_962&products_id=5437
     

Suosittele tätä sivua