Shoei V-Moto Pulse

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Rave RE, 17/1/08.

  1. Rave RE

    Rave RE Lynx RE 600 SDi yliyli08

    Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä kypärästä?
    Moottoripyöräkäytössä Shoei on kyllä huippumerkki mutta kelkkaparkilla niitä ei juuri näy.

    Pitäis hankkia uusi kypärä ton HJC CL-X4:n tilalle ku sen aikoi vakuutusyhtiö ostaa :-[
    Vaihtoehdot oikeastaan on HJC:n X1 tai sitten toi Shoei.
     
  2. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Minä ostin shoein v-moton mattamustana ja on kyllä mukavan tuntunen ja kevyt. Ainakin minun päähän istuu hyvin ;D
    Voisin jopa suositella!
     
  3. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    oiskohan hinta pienenä esteenä???
    5sataarahaa.. on monien mielestä LIIKAA kelkkakypärästä..
    no asiaan, ei henk.koht sitä ole, mutta KAIKKI joilla on,
    niin pelkästään positiivistä palautetta (poislukien hinta)
    käy kokeileen ja sittenpähän tiedät on sun "kanisteriin" sopiva!!
     
  4. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Itsekin tingin väristä tuon hinnan takia..melkein satasen halvempi tuo mattamusta. Mutta kevyt ja erittäin mukava päässä. Tosiaan kannattaa kokeilla miten istuu omaan päähän ja kannattaa ostaa semmonen mikä siihen parhaiten passaa!!! ;)
     
  5. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    ja itse olisin voinu maksaa tuosta värittömyydestä(matta musta)  vaikka sen saturaisen enempi ;D
     
  6. Simprider

    Simprider Active Member

    Tuollainen löytyy kun totesin että saman merkin mainio mopopotta X-spirit on kelkkakäytössä ihan paska  :p

    Sopii meitin kuulaan parhaiten ja sehän on kypärässä tärkeintä.
     
  7. kole

    kole Mxz x-rs 850

    Matta musta v-moto löytyy täältäkin. Ja ei valittamista. Mun päähän istuu todella hyvin, HJC oli toinen vaihtoehto mut Shoei kävi paljon paremmin.
     
  8. kinginkalteri

    kinginkalteri Well-Known Member

    Mattamusta/chromi V-Moto löytyy täältäkin. Pakko kyllä kehua, koko ikäni pitänyt päässä AGV:n kypäriä ja viimeisen (AX-7) oli jo sellaista paskaa viimeistelynsä ja muunkin osalta ettei enää ikinä sitä merkkiä päähän laiteta, ainakaan jos siitä maksaa pitää. Saksasta ois saanu kans ylivuotista HJC:n huippumallia halvalla, kävin paikallisessa liikkeessä kattomassa ja totesin että eiss, surkean oloinen kapistus oli.

    On tossa Shoeissakin vähän sellainen halvanoloinen tuo chromi mutta muuten erittäin hyvä potta, halvallakin sain..
    Arai tai Shoei ovat ne mitä suosin jatkossa, tokihan nuo on hintavia mutta itselle ainakin laatu ja kestävyys merkkaa paljon, mielummin sen 300-500e potan ostaa muutaman vuoden välein kun noita parin sadan hempuloita joka vuosi.

    Umpikypäränä löytyy Shoei X-11, vieläkun sen katupyörän sais :)

    Ps. kannattaa katsella aina välillä huuto.net ja ebay.com, siellä monesti asioista tietämättömät ihmiset myy hyvillä hinnoilla uusia/uudenveroisia laatukypäriä.
     
  9. tuosar

    tuosar Team MiniZ

  10. Jaska

    Jaska Ski-Doo MXZ 600 X SDI -04

    Mulla on kans V-Moto ja on istuva ja kevyt.
     
  11. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    täältä löytyy shoei v-moto en muista mallia sen tarkemmin mutta valkonen ja punasilla liekeillä
    ;D
     

Suosittele tätä sivua