Ski doo mx z 600 -99

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Tee Oo, 19/3/08.

  1. Tee Oo

    Tee Oo Lynxejä ja muuta

    Mitähän kaikkee tuommosesta kannattaa katsoa tarkemmin, jos sattuu olemaan ostamassa?
    Ja muutenkin käyttökokemuksia k.o laitteesta
     
  2. simppa80

    simppa80 Lynx GLX 5900 LTS. Ex. 600 SDI Rev -04 X (MYYTY)

    Ihan ok kelkka. 2 varissa mulla oli jotain häikkää että se takerteli kii. Etupukki repes.
    Etu iskareideille laitettiin 440x jouset kun tuntui pehmeältä ja makaavalta tuo keula. Lisäksi huolto/simmitys.
    -00 on parempi/uudempi telasto.

    Nyt hamuan reviä joka on sitten jo aivan eri planeetalta ymmärtääkseni.
    Kerran olen revillä ajanut ja tuntui todella oudolta kun silloin mulla oli tuo -99 malli.
     
  3. Jontu !

    Jontu ! 600 mxz, 250cc lyne!!

    Hyvä kelppa on itellä ei mitään vikaa oo ollu vaik on kyllä rääkätty ihan kunnolla :p ajoasento perinteinen vanha eli tankoa kannattaa korottaa joku 5cm nii paranee jo paljon ite kyl korotin sen 15cm+fatbar ja penkin teen ite uuden mut on kyl vakionaki hyvä ajaa ku vertaa moniin muihin oldshool vehkeisiin.. iskarit keulassa meinaa olla hengettömät mut telastossa ihan hyvät ::) Suosittelen lämpimästi jos rahat ei riitä rev-koppaseen :)
     
  4. simppa80

    simppa80 Lynx GLX 5900 LTS. Ex. 600 SDI Rev -04 X (MYYTY)

    Joko on ostettu? ???
     
  5. Jamppapoika

    Jamppapoika '07 xrs summit

    Miten noissa tuo kone kestää? Kuullu että tuo 597cc ois kestävä. Ostin itelle tuossa vajaa kuukaus sitte ko. vehkeen ja sillä on ajettu reilu 9000km ja 8500km kohalla tehty liikkeessä isoki koneremppa missä vaihettu männät, toinen pytty ja kampiakselin laakerit sun muuta pientä, luulis että noilla kestää taas monta tonnia?
     
  6. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    mulla oli ajettu n.15 tkm ku ostin oman, mittariin tuli melkein 20tkm ennen ku porsi. eikä ollu tehty remmppaa siihen vehkeeseen.
     
  7. Jontu !

    Jontu ! 600 mxz, 250cc lyne!!

    Joo kyllä varmaan toiset 8000km ajaa jos kone hyvin huollettu.. iskarit kannattaa huollattaa jos on ne vakio kepit ::)
     

Suosittele tätä sivua