Ski-doo Mxz Revin etuvaloista ( punaiset )

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä villeks, 27/11/06.

  1. villeks

    villeks ski-doo Mxz 800 Rev X -05

    Tuli tossa hommattua ensimmäinen Ski-doo, Tollanen Mxz Rev X 800 -05... Polarikset on nyt historiaa,toivottavasti!! Olen nähnyt,että jotkut ovat vaihtaneet etuvalot kirkkaanpunaisiksi!!!! Olis aika makeet munkin kelkkaan... Olen kysellyt,mutta ei ole selvinnyt,mistä niitä saa ja mitä mahtais maksaa??? Pistäkääpä vinkkejä tännepäin.... Ja jos on muitakin vinkkejä kelkan paremmaksi saamiseksi,niin otetaan ilomielin vastaan...
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ei niitä ole vaihdettu punaisiksi vaan niissä on punaiset lampunsuojat tai kalvot päällä.

    http://www.sportechinc.com/store/ItemDetail.aspx?ItemRef=313&CategoryRef=687

    Ja suurin osa nuista punaisista taitaa olla itsetehtyjä kun niitä niin vähän näkyy myynnissä...
     
  3. villeks

    villeks ski-doo Mxz 800 Rev X -05

    mistäs noita lampunsuojia löytyy vai pitäiskö nekin tehdä itse??? Siis varmaan kirkkaat täytyis ostaa ja punainen kalvo niihin???
    ei oo oikein viä kunnolla kerinny perehtyyn tohon vehkeeseen...
     
  4. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Se kalvo suoraan kiinni umpioon, pala kakkua.
     
  5. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Kuinkahan vaan mahtaa vastaantulijaa hämätä noi punaset valot pimeellä ajettaessa ???
    ...kun oletushan on että kun punasta näkyy nii tullaa perse edellä vastaan.

    Nätithän ne toki on.. Muistaakseni ainakin TunTsi olis tommotteet väsänny omaan reviinsä.
     
  6. jampa78

    jampa78 Member

    Kalvoja ei missään tapuksessa. sulaa kiinni eikä lähde millään pois. Parempi vaihtoehto on kuultomaali,värejä useita. myy mm. completos finland motorsport.erittäin kestävä ratkaisu ja lähtee tarvittaessa pois 2k ohenteella.Tai sitten perinteinen,lakkaa ja tippa punasta sekaan..
     
  7. REV 600 h.o

    REV 600 h.o Rev 600 SDi X

    Nii joo kalvo kun sulaa kiinni nii ei lähe millään irti mut entäs toi perinteinen lakkaa ja tippa punaista sekaan ;D ;D SEHÄN VARMAAN LÄHTEE HUOMATTAVASTI HELPOMMIN IRTI ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua