Ski-doon kevennystä ja tuninkia

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä zakkeli, 6/11/08.

  1. zakkeli

    zakkeli Active Member

    Terveppä terve.. En tiedä tuliko aihe oikeaan paikkaan, olen uusi täällä. Tarkoitus olis tässä lähitulevaisuudessa ostaa 600 rev tai 600 lynxi jos vain löytyy halpa ja hyvässä kunnossa oleva yksilö ja aloittaa pieni projekti :) Tarkoitus olis tehdä puolipitkäksi ja sitten vähä lähtöjä että ei jää jalkoihin, Mutta nyt heitän pallon teille, tarkoitus olis tehdä kelkasta mahdollisimman kevyt, mutta kuitenkin sillai kohtuu pienellä budjetilla(ei mitään ihme runkoja ym) . Mitä itse tekisitte, paljon maksaa ja paljon painoa lähtis n. pois? Mitä voi tehdä itse? Olen miettiny pienempää tankkia, ad boivinin alustaa, foxin ilmaiskareita, penkki, katteita jne. Kertokaa jos tulee jotain mieleen :D Kiitos jos näette vaivaa.
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei se sillä pikkutankilla kevene oikeastaan ku penkki vaatii styroksia allensa jos vaihtaa tankin. Siis Revissä
     
  3. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    kaikki muovi kevlariksi(katteet ja tankki)
    kaikki alumiini joko titaaniksi tai paremmasta alumiinista (olkatapit, ketjukotelo, akselit, raiserit yms.)
    kaikki rauta joko titaaniksi tai cromoksi(pukit, akselit, tukivarret pultit, mutterit, vetarit, hammasrattaat, jouset)
    kaikki ylimääräiset mukavuudet pois(roiskeläppä, valokatkaisijat, jarruvalot, rungon vahvikkeet yms.)

    nulla luulis pari kilo lähtevät niin joo ja euroja palavan :D
     
  4. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    ei mitään kevennystä vaan koneesta tehoja riittävästi irti ;D se saattas tulla halvemmaks ku vaihdella kaikki johonki kevempiin materiaaleihin.
     
  5. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Samaa mieltä ;D tai sitten ostaa kevyen kelkan ja siihen tehomylly kii ;D
     

Suosittele tätä sivua