skiido grant touring 583rave

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä tunturinkulkja, 5/3/06.

  1. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    oisko kellään kokemusta tästä kelekasta?mulla on ollu noin vuoden kyseinen 98 vuosimallin kelkka ja vikoja ei ole ollu minkään laisia ja kilometrejä olen itse ajanu 3500 ja kaiken kaikkiaan kilsoja on 5500.mutta polttoaineen kulutus on kova ajo miten tahansa ja missä tahansa.100kilsaa ja noin 29litraa pensaa.kelkka kiihtyy kyllä niin että on keula ilmassa,mutta huippunopeus ei nouse reitillä yli 130kmh vaikka olis minkälainen jälki ja tehoja pitäs olla kuiten kuomun alla.
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    oletko ajatellu säätää kytkimiä? itsellä tuo 600 kyllä huilaa sen 150+ mittarin mukaan,eikä syö kauheita..eikä pittäis syyä 583:kaan ko kaverilla jatkettu selainen.pitäs ainaki alle 25 mennä että heilahtaa?? ::) ???
     
  3. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    olen miettiny kytkimen säätäö mutta en ole kun kerran säätäny ja siitä on kauan.
     
  4. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Eikös kytkimen säätö vaikuta ainoastaan kierros lukuun?? Siis jos puhutaan TRA:sta..Eikös tossakin mallissa oo tra?
     
  5. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    no siis KYTKIMEN säätö tietenki, ja TRA:han siellä majailee.. mut 2.varista voi sitte hakea muuta.
    Tietty voi olla et on joutsenot kuoleentunu? on paljo höylätty värkki..
     
  6. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Kyllä kyllä.. on paljon mahdollista.
     
  7. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Mulla on saman ikänen mxz-583 ja sillä oon parhaimmillaan ajanut 17l/100km. Tosin normaalimpi kulutus on 20-25 välissä, ehkä lähempänä tuota 25:ttä. Kulutus riippuu kuitenkin eniten peukalon asennosta. Mutta kokeile kuitenkin muuttaa kytkimen säätöjä. Tehasasetus pitäs olla 3:ssa. Siittä jompaan kumpaan suuntaan muuttuu huippukierrokset 200rpm/ pykälä. Joku vois muistuttaa kumpaan suuntaan menee kun laittaa isommalle numerolle.
    Sitten seuraavaksi pitäs tarkistaa myös 2-variaattori, koska ne ovat pareja.  VIilkaise topikki: http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=1912.15
    Muistaakseni esikiristys on luokkaa 7kg +/- jotain. Ei muutaku lukkopihdeillä ja kalavaakalla säätämään  ;)
       
     
  8. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Numerot kasvaa= kierrokset kasvaa...
     

Suosittele tätä sivua