SLP:n rööri

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Polle Pete, 30/1/06.

  1. Polle Pete

    Polle Pete Member

    Onko kukaan vielä pistäny fusioniin SLP:n tehoputkea? Mitkä on kokemukset? Putken valmistaja lupaa aika hurjalta kuullostavia tehon lisäyksiä. Taitaa olla markkina puhetta,mutta lähtee varmasti hyvät pörinät.  :)
     
  2. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Kyllä se SLP;n puheet pitää paikkaa.Ne tekee putkii jotka toimii ja jos SLP antaa käppyrät tehoista , ne pitää paikkansa.( On henk.koht. kokemuksia toimivuudesta).
     
  3. DOO

    DOO Well-Known Member

    :)Vahvistetaan Mr. Cool:in statement:

    Sekä SLP:n että Hot Seatin putket toimii, mutta ne lopulliset tehonlisäykset riippuu, mitä muuta teet auttaaksesi "ahtautumia". Se ääni puolestaan riippuu 80-90 % siitä minkälaisen änkkärin laitat putken perään. MM. SLP:n viimeisin kevyt änkkäri antaa vain sopivaa äänipiristystä. 8). Esim. Hot Seatin putken perään sopii myös alkuperäinen änkkäri ( Polaris) , jolloin ulospäin ei ääni juuri muutu.

    DOO
     
  4. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Mulla oli 500 Indyssä SLP:n tuplat ja hiukkasen muuteski laiteltu peli. Ainaski kuulosti hyvältä...ja sen jälkeen ku hyllystä löytyi punaista kuumankestomaalia niin myös näytti hyvältä! ;D ;D ;D

    (huomaa pakoputken jouset...timpuri kun olen!) :eek: 8)

    [​IMG]
     
  5. Saren

    Saren 700cc

    kyllähä toho swithciin kiinnostais spl:n pönttö.. mitäköhän kustantaa? Samalla sais varmaa kytkimen säädöt laittaa uusiksi..
     
  6. DOO

    DOO Well-Known Member

    :) Mun mielestä six 600:sen pelkän pöntön vaihto tuo max 2-3 hp:tä. Se ei vielä välttämäätä vaadi suurempia painoja. Jos kuitenkin kiihtyvyys ym. syistä päädyt Heel clickereihin tai vastaaviin se on sitten eri juttu.

    DOO
     

Suosittele tätä sivua