SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä MXZx 440, 8/1/12.

  1. lumikko

    lumikko Well-Known Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Eipä tässä millään tavalla mene herne nenään,se on sääli ettei järjestävä kerho lähetä pyttyjä, mutta sille ei voi tuomaristo mitään, asiasta on kyllä oltu yhteydessä.
     
  2. Leppä

    Leppä Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Juu eli pitkästä aikaa päädyin tällekkin keskustelusivustolle, eli en ole pyttyjä lähetellyt ihan siitä syystä, ettei minun korviini ollut vielä tuollaista tietoa tullut että näillä tuloksilla ne lähetellään, mutta korjaan tilanteen tässä loppuviikon aikana kun sopiva väli sattuupi löytyyn, niin saa postimies hommia ja pytyt lähtevät liikkeelle. Hyvää kevättä vaan kaikille!
     
  3. aisak

    aisak Well-Known Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Eipä näy vielä ainakaan SML:n sivuilla korjattuja tuloksia. Millon tulee nämä lumikon lupaamat tulokset, jossa on huomioitu total -3?
     
  4. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    http://www.kisat.moottoriliitto.fi/luokat.php?laji=MK-Sprint&type=mk_pisteet&page=7

    Eikös noi oo oikein...? total-3...eli su kisan pisteet pois? Vai meinasitko, et kaikkien (la ja su) erien kolme huonointa erää pois...?
     
  5. A.P

    A.P Well-Known Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Pitäisköhän siteerata Wallinia:Olen pahoillani jos tietovajetta on päässyt syntymään. Syy on minun..
     
  6. Leppä

    Leppä Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Juu Pena eipä kai tässä kauhean suurta ongelmaa ole päässyt pyttyjen suhteen syntymään onko ne viikon pari myöhemmässä vai aikaisemmassa
     
  7. cafealppimaja

    cafealppimaja Well-Known Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Muistelen että joskus on jopa jaettu paikanpäällä palkintoja!!

    Postipekan kanssahan on mukava vähän juhlia.... vaikka juhannuksena!
     
  8. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    No, tähän asiaan järjestävä kelkkaseura ei voinut paikanpäällä mitenkään vaikuttaa ...ymmärtänet varmaan ,varsinkin jos olit paikalla ?!
    Jos ei ole luotettavia tuloksia , ei silloin pyttyjäkään voi jakaa ::)
    Miettikää millainen poru olisi syntynyt , jos jonkun olisi itte pitänyt kisan jälkeen postittaa saamansa "väärä pytty" ...ja koska tällöin viimeinen pytty olisi oikealla omistajalla ...ei koskaan !!!

    Paikkailuhan jälkeenpäin tää kaikki on ...vituiks´ män kisat sunnuntain osalta , ja tätä tosiasiaa ei mikään muuta .
    Tästä hässäkästä ei voi kun viisastua , huonommin ei voi mennä ;D

    Ei muuta parempaa kevättä kaikille !!!
     
  9. harppa68

    harppa68 Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

     
  10. vipe

    vipe Polaris 600R & Lynx 600Etec

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Tänään tuli mulle postista pokaali... Hieman ihmettelen, että mistä hyvästä sen sain, sillä junnu luokan palkinnot jaettiin jo paikan päällä. Muistaakseni tuloksissa oli junnu luokassakin joku pikku virhe mikä ei kuitenkaan vaikuttanut sijoituksiin. No kiitos kuitenkin toisesta pytystä! :) Onko muille tullut postissa palkintoja ko. kisoista??
     
  11. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Joko pokaalit on tavoittanut henkilöt ???

    _ XXL_ Ja niistä hamekankaista ...niitä ei oo kanssa näkynyt :):):)
    ( lähetä riittävästi , minäkin olen iso mies ...)


    No tulossa on uusi talvi ja uudet kisat ...jos joku viittii sellasia järjestää :) ?
     
  12. aisak

    aisak Well-Known Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Parempi varmaan jos ei kyseisiä kilpailuja järjestettäisi ollenkaan. Parempi mieli olisi jokaisella.
     
  13. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Mitenkä niin ? Voinet perustellä väitteesi ? ??? :eek:

    Tuleviin kisoihin JÄRJESTÄVÄ TAHO saa ITSE valita ajanottopalvelun , ei siis määrätä "kattojärjestön" puolesta ...

    Eli kisat järjestetään jo aiemmin hyväksi havaitun setin pohjalta !!! Voi onko aikaisempien Kurun-kisojen suhteen ollut jotain murhetta tai häsmäkkää ???

    Että näin ;D ;D ;D
     
  14. harppa68

    harppa68 Member

    Vs: SML SM-MK-SPRINT Soini 21-22.01.2012

    Kiitos kyllä ne pytyt sittenkin tulivat perille,vähän leikelty niitä oli arvokirjaimien kohdalta,niistä lätkistä on hyvä ens kerralla ottaa mallia kun sm kisoja järjestellään.ja palde voit jo lopettaa sen hameen odottamisen ,palkinnothan tuli maaliin...
     

Suosittele tätä sivua