SnoPro 600, CC/Stock/Open

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä wolle, 23/5/08.

  1. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    MAKIA!! :-*
     
  2. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Empäs tiedä, koskettaako tämä Suomeen tuotuja (ja ylipäätään mitään, kun en jaksanu tarkkaan tavata) mutta..

    http://www.arcticcat.com/teamarctic/pdfs/Dec%20600%20sno%20pro%20updates.pdf
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Koskettaahan tuo käsittääkseni kaikkia 09 kisakatteja.
     
  4. wolle

    wolle Speedot '15

    Kyllä se näin täytyy olla...samalta pajalta nuo tulee ja updatepaketti on niin tuore, ettei muutoksia ole tehty valmiiksi euroopan malleihin. Jännä homma että taas harmia tuon putken kanssa, sillä tuo '09 putki ei ole sama kuin '08. Ei pysy paikallaan ja hajottaa pakoanturin heiluessaan, muutenhan tuo uus putki on toiminu tuossa oikeen hyvin!
     
  5. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    muistatko mitä kyselin pakoanturista?mulla se on väljä.
     
  6. wolle

    wolle Speedot '15

    Muistanhan minä, ja meillä se on tiukka ko nuorella... :-X Tuossa uudessa mallissa se antura on hieman eripaikassa, lähempänä vaimenninta. Pitää vissiin lukia nuo päivitykset ajatuksella ja ajan kanssa, aamulla vaan vilkasin nopeesti. Nyt ihmetyttää, että miten se muka niin vispais, ku siinähän on se Oudienkin ihmettelemä kiinnitys ihan vieressä ??? Ehkä tämä tästä aukiaa ku syventyy juttuun...
     
  7. heikki aikio

    heikki aikio Guest

    antura oli tosi tiukassa molemmissa -08 ja -09 mallissa , voiman edessä on pakko nöyrtyä ;D , MUTTA kun se on löysätty kerran niin se aukeaa myös itekseen ::) , kiinni vaan hellästi voimalla 8)
    -08 pakarin repeäminen on ollut kiinni hitsaajasta kun EI ole viittinyt käyttää ainetta tarpeeksi :mad:
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Nyt kun olette jo ehtinee poroillanne ajaa ja varmaan kopan allekkin kurkkimaan, niin miltäpä näyttää (itseäni ja tulevaisuuttani ajatellen). Mahtuuko kuomun alle toisenmoista moottoria.. Ajatuksena jotain vanhan F6/F7:n pata tahi peräti uudemman F8:n voimanlähde.. Mitä mieltä kelkasta noin muuten?
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Ei kantsi vaihtaa konetta, ku ostaa tuohon 600:een vain big bore kitin. Valikoimaa löytyy vakio 700:sta 1000cc asti... Ja on varmasti eri vehe sen jälkeen ;D

    Tuo 600/700 alakerta on keveämpi mitä 800, niin ei pääse ryöstäytyyn painonhallintakaan käsistä ;D Cutlerin tonninen ois kova sana! Mitä Chris Burantin videoita on katellu netistä yms, niin se sen Cutleri (oranssi-musta M7) parkasee melko raakasti. Koneen luonne tuntuu olevan lähellä 440:stä. Tehoa on vain 220hp.

    Tuossa koneessa on vain ikävä puoli, että se pitää ajaa sisään 4 tankillista. Sitten männänvaihtoväli on 2500km. Jaa että mistäkö tiiän... ::)

    Järkevämpi vaihtoehto on vakio 7 tai sitte big-bore 8. 700 tehot tiiättäki varmaan, eli 135-150hp riippuen setistä. 800 kitillä 160-175 hp riippuen setistä. Luotettavuus on vakion luokkaa kumpaisellaki (kun muistaa 800 kitin ostaa semmosen mikä käyttää vakio 800 mäntiä!).
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    tuo snopro alakerta on jopa keveämpi kuin vakio 600/700.
     
  11. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Tehojen puoleen mulle piisaa seiskakin, mutta, saako värkkiin tuoreöljypumpun, siis alkuperäiseen lohkoon.. Se on kuitenkin reittiajossa varsin mukava.. Männänvaihtoväli on lähinnä syynä siihen, miksi moiseen moottorin vaihtaisin...
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    saahan siihen.
     
  13. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    No sittenpä ei tartte lohkoa vaihtaa. Olin tietoinen kevyestä alakerrasta ja sehän on vain plussaa. Luulin vaan lukeneeni, jotta moottoriin ei edes saa pumppua.

    Tässä se taas nähtiin, aina kannattaa kysellä..

    Mutta, kunhan noita ilmaantuu enemmän käytettyinä markkinoille, niin sitten voipi olla mahdollisuuksia.. Toistaiseksi vanhalla porolla..
     
  14. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    tänään tuli sumekolta päivityspaketti,uusi vetoakseli.
    kotiin kannettuna,hyvä palvelu.
     
  15. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Sumeko loistaa , on ne lähettänyt minulle t-paidan ja ilmaiseksi. ;D
     
  16. frosty

    frosty Well-Known Member

    mä en ole saanu sieltä mitään ikinä, ainakaan ilmaseksi. Eiku tuli sieltyä joku mainoslehtinen.
    Tähän mennessä se ei ole juurikaan loistanut mun kirjoissa.

    Tehtaalta ja edustajilta ameriikoissa sitävastoin on tullut bannereita, paitoja, tarroja sun muuta. Ne ymmärtää siellä suosia uskollisia. :)
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    08:iin. Rossi peli, enskaa saa vasta 09-mallisena.
     
  18. wolle

    wolle Speedot '15

    Ei siinä vanhassakaan vetarissa mitään ihmeellistä vikaa ole, net on vaan nyt tutkinu sitä lisää ja hoksannu, että ei mene ihan heidän "omiin standardeihin" lujuudet yms. Tottakai se silti suositellaan vaihtamaan, ettei tule isoa vahinkoa... ::)
     
  19. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

    Jaa taian vissin olla viiminen joka ei oo saanu ees koko kelekkaa................½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::) :mad: ::)
     
  20. wolle

    wolle Speedot '15

    No mitä ihmettä ???
     

Suosittele tätä sivua