SnoPro Korotussarja 2,4,6 t Polleen

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Pauk-ku, 18/12/07.

  1. Pauk-ku

    Pauk-ku Kelkka tuli ja meni..

    Elikkä Olisin laittamassa SnoPron Korotusarjan polleeni ( xc sp 600 ) onko kellään kokemusta mitä vaijereita letkuja pitää jatkaa. Mitä itse käytätte 4 tuumaa , 6 tuumaa ? pystyykö 6 t vielä jotenki ajamaan vaikka istuisikin ei sitä nyt prkl koko ajan jaksa seisoa jos pitkiä matkoja ajelee.. :D
     
  2. tinppa

    tinppa revox

    Todennäkösesti et tarvi ainakaan 6" palaa.Oma mielipiteeni on että 4" maksimi normi penkillä.Ja vaihda tommonen crossi tanko niin pärjäät 2" korollakin
     
  3. hönö

    hönö Well-Known Member

    meikä sutas omaan peliin 4 tuuman korotuksen. tosin iq runkonen. ei tarvii istualtaan ajella....vaikka oon 195 pitkä

    laitoin arctic catin kiinnityssarjalla. siinä on paksummat pultit ohjausvarren kiinnitys "levyssä"

    taloudellisesti järkevämpää investoida johonkin halvempaan sarjaan/korotuspalaan
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Pauk-ku, laitoin sinulle yv:tä, minulla on tuollainen 4" uusi korotuspala joutavana pehmusteen kera.
     
  5. fusku

    fusku Member

    moro joo itse laitoin susioniin 2" ja suoran stongan, jonka takia korkaus ei juuri muuttunut kun vakio tanko korottaa jo ilman palaakin. Seuraavaksi laitan 4" korokkeen niin sit on hyvä. Tanko on 550 pro x:än jota (vähän) suoristin, vakio oli ihan hirvee...
     
  6. unimog110

    unimog110 IQ Switchback 600, Trail Touring 550

    No riittääkös IQ:n sähköissä pituus vai meneekö jatkamiseksi?
     
  7. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Riittää. Itellä on 6-tuuman palikalla sno-pro sarja ja se ehkä pari senttiä korkeempi ku vakio tanko.. ;)
     

Suosittele tätä sivua