Speedset liukukiskot

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä KMV, 8/2/06.

  1. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Onko foorumilaisilla kenelläkään kokemusta moisista liukukiskoista, joissa on ne puusäleet upotettu kiskon sisään. Telaston pyörävaurion johdosta vanhat sulivat melkein alle ja kiinnostaisi kuulla kokemuksia lähinnä kestävätkö pitempään?
     
  2. Aiheesta vähän poiketen, sorry! Olen kokeillut tarvike liukuja ja alkuperäisiä Polariksen (pure) liukuja ja niissä on selvä ero!!
    Itselläni on Pro xr 440 jossa ei ole veto- ja kääntöpyörän välissä apupyöriä (turhia!), eikä 41mm räpyläkään anna juuri armoa liuille ainakaan jäisillä pinnoilla.
    Elikkä vain parhaat selviävät! Pure liuissa on KOLMASOSA ENEMMÄN kulutuspintaa ja kestää varmasti yli puolet pitempää verraten tarvike liukuihin eikä puuroudu telan solkiin kiinni..
    Hinta on kyllä korkeampi n.35euroa kpl ja tarvike n.19euroa mutta kun tinkii vähän niin ei tarvi miettiä kummat ottaa.
    -Liukujen vaihto 20 asteen pakkasessa ei ole juhlaa-
     
  3. Puusilimä

    Puusilimä New Member

    Kyllä speedset kisko toimii polanteisella ja jäisellä kelillä hyvin. Itte olen ajanut niillä jo neljä vuotta. Telaston pyörät voi poistaa. Matton tulee olla melko tiukalla, vähintään vakiotiukkuus mieluummin hiukka enemmän eetei pääse lyömään pussille...
     
  4. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    no onkohan yamaha sit kovempi syömään noita kiskoja kun miulla on ne hiton hyvät kestävät kirkkoveneen penkistä tehdyt puusukset siellä telaston alla mitkä maksaakin niiku ihan tarpeeksi
    oon ajanu tänä talvena kokonaista 300km jopa....
    laitoin ne puusysteemit alle kauden alussa viime viikolla maton vaihdon yhteydessä totesin asian puut on hävinny hevon vi....
    3mm muovii jälellä ja jos ois ollu varalla uudet muovit oisin tunkenu ne uuniin
    viime talven sentään kesti normaalit muoviset ajaa yli 1000km...ja ne makso kokonaista 14 egee kpl nää puiset 44....et suosittelen kyllä kovasti heittää rahat tohonkii tv-shop tyyliseen soopaan
    onko miun vihtaan kustu vai olinko mainoksen uhri vaiko tyhmä kun ostin ne????
    mutta todella kyrpiintynyt ainakin oon
    tämä ei ole paskapuhetta... :mad:
    jos joku on saanu ne kestää hyvin niin kertokoon toki millä opilla???
    jos tosta jotain voi päätellä niin kyllähän ostan samanlaiset mutta en tässä elämässä enkä moottorikelkaan PISTE
     
  5. challenger

    challenger challenger

    Usa:sa ja Kanadassa on kaksi kiskojen valmistajaa kelkkatehtaille. Kimpex tekee osan Skidoon ja Lynxin kiskoistaja toinen tehdas Usa:ssakaikki Polariksen ja Catin, osan Yamahan kiskoista. Minulle tulee kiskot Usan tehtaalta. Samaa laatua kuin Polariksen kiskot. Mistä liet tarvike kiskosi hankkinut kuneivät kestä. Tiedän kyllä, että joku organisaatio teettää kiskonsa Virossa, jyrsimällä, niissä on materiaali jotain muuta kuin Pohjois-Amerikan suulakepuristamalla tehdyissä kiskoissa. Tässä jutussa on kyse siitä, että esim Koyon laakeri kelkkatehtaan organisaation kautta hankittuna on alkuperäisosa ja muualta hankittu Koyo on tarvike.
    Vaihtaahan se lehmäkin sukupuolta ravintolassa, siellä se on härkää ( ei lehmää ).
     

Suosittele tätä sivua