srx 700 -99

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä peltsi81, 5/1/10.

  1. peltsi81

    peltsi81 sidewinder mtx 153" 2022

    kuinka paljon srx700- 99 pitäisi kulkea vakiona?
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: srx 700 -99

    Kovalla jälellä mittarin mukaan yli 180 jos on tikissä oleva peli, säädetyt sitten asia erikseen, mittari menee pohjaan...............
     
  3. peltsi81

    peltsi81 sidewinder mtx 153" 2022

    Vs: srx 700 -99

    kiitos vastauksesta.
     
  4. asmike

    asmike 700 srx-01

    Vs: srx 700 -99

    Itsellä srx -01,viime talvena kokeilin kulkuja,180 oli mittarissa kovalla pohjalla ajellessa,ja kaasussa oli vielä varaa,mutta poliisit haettasivat huippujen testausta.Joka tapauksessa kova kulkuinen peli on ja menohaluja kyllä riittää,jos kuskilla on kanttia.Pieksee varmasti monet yli 800 nyky kelkat niin kuluissa ja nopeudessa,kun kaikki vaan on kunnossa.Onhan tuolla ajettu jenkeissä nopeusennätys 128mph eli 203kph tunnissa,ja oli vakio.Kuljettajana tais olla noin alle 50kg nainen.Itse olen ollut tyytyväinen,mulla oli 2004 rx-1 ja tämä,no rx-1 on kyllä hieno ja tehokas,mutta tämä on musta parempi kelkka ajaa ja luotan siihen 100%.Sillä saa ajaa surutta mutkiin niin ei ala tuleen tunnetta ,et tää kaatuu.Rx-1 en uskaltanut ajaa yhtä lujaa kun srx:llä.Vaikka rx-1 mittari näytti joskus 176kph tunnissa,se alkoi pienemmilläkin nopeuksilla keinumaan sukselle,ja tuntu et se kaatuu.Ei ollut mulla luottoa ajaa rx-1:llä.Muuten rx-1 on kyllä mahtava kampe,ja se vääntö moottorissa on uskomaton ja varmasi yksi luotettavin moottori.Myin keväällä rx-1 ja pidin ton srx:än,syynä ihan se et tuolla srx:llä uskoltaa ajaa,ja onhan sen moottori 2t koneista yksi varmasti luotettavimmista,sanovat että yksi hienoimmista 2t moottoreista.Alusta ei ole mikään kestävä,kun on toi proaction,ei patikkoon.Leveille ja nopeille reiteille,silloin jää monet muut merkit haisteleen perävaloja,jos ehtii niitä edes näkemään.Jos on kunnossa niin osta pois,ja nauti matalasta murinasta,ja ku ;painat sitä mustaa linkkua oikealta,niin silloin teho puhuu puolestaan ja koneen saundi saa hymyn suupieliin. ;D
     
  5. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    Vs: srx 700 -99

    ajoin kaverin srx.än mittariin kemijoen jäällä 190kmh n.3km kaasupohjassa meni kyllä lujaa.kyllä oli tiukassa viimiset lukemat
     
  6. peltsi81

    peltsi81 sidewinder mtx 153" 2022

    Vs: srx 700 -99

    juu testi ajot on nyt suoritettu. kovalla jäljellä se kelas 185km/h mittariin. moottori tuntuu olevan kunnossa tehojen puolesta. kyllä srx 700 vielä on kovavastus nyky päivä 800 rotaxselle. niin kuin joku jo aikaisemmin sanoikin että yamahan kone srx 700 on yksi lujimmista konesta. kyllähän kaikki koneet rikki saadaa jos kaasupohjassa huudatetaan kilometri tolkulla. kaverilla on nyt srx 700 -99 sillä on mittarissa 16000km moottorii ei ole tehty mitään.
     

Suosittele tätä sivua