Syöte

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä BigDaadyJ, 27/2/10.

  1. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Syöte

    Niin. No minä nään tuon asian sillai, että alussa ajetaan jyrsimen kanssa että saahaan pohjia tehtyä jonku verran. Sitte sen jälkeen aletaan ajamaan lanan kanssa. MUTTA minulla ei ole mitään sanavaltaa tuohon lanaukseen liittyen joten minun mielipide on asiasta, että minulle on iha sama millä ne ajetaan kuha ne on vaan tasaiset ja ajettavat ja että Syötteellä kävisi enemmän niitä moottorikelkkailevia turisteja. Ja tämä oli minun mielipide.

    Toni/skidoohihhuli
     
  2. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Syöte

    Niin ja vielä että minusta niitä kelkkapohjia pitäs kesällä tasottaa TOSI paljo niin reititki pysyis talvella paljo paremmassa kunnossa.. Vaan ei taida olla rahaa sillä kunnostaa niitä joka niistä huolehtii.


    Toni/skidoohihhuli
     
  3. MikaPu

    MikaPu XF8000 HC 153, IQ600 Wt

    Vs: Syöte

    Oulussa reitit kunnostettu jo vuosia tamppari ja lana yhistelmällä, mutta totta on että budjetti alamittanen (jos verrataan esim kunnossapidon tasoon / kustannuksiin rinnekeskusten kupeella). Toisaalta kulut menee 100 %:sti pelkästään kuntien kassasta, eli ei ole Oulussa niitä rahoittajia joita mm. rinnekeskusten läheisyyden reiteille löytyy (Metsähallitus, matkailuyrittäjät, mk-kerhot yms).
     
  4. Juha88

    Juha88 8000 RR

    Vs: Syöte

    Minusta Syötteellä on hienot puitteet kehittyä vaikka kelkkailun "mekaksi". Toki reittejä tarvittais rutkasti lisää ja niiden puuhailusta tais Make jo kirjoitellakkin, toivotaan projekteille menestystä!!

    Itselläni on mökki Syötteellä ja muutaman kerran vuodessa tulee käytyä. Kävisin kyllä enemmänkin, jos reitit Syötteelle ja Syötteeltä, olis asiallisemmassa kunnossa. Siis kelkalla tuleviin ja poistuviin kannattais kyllä panostaa...

    Toinen mihin pitäis kyllä kanssa kiinnittää huomiota on kelkoilla mökeille ajo, siis pitäis luoda reittejä myös mökeille, jotta ei tarvis aina kinata naapurien kanssa et soitetaanko niitä Polliiseja vai ei :mad:
     
  5. Snakeyes

    Snakeyes Well-Known Member

    Vs: Syöte

    Hieno homma! :p
     
  6. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Syöte

    Tuommoisessa paikassakin olis just paikoillaan että sais ajaa mökiltä reitille luvallisesti max.20km/h tien reunaa pitkin (jos yhdysreittiä ei ole).
    Laki vaan ei tuohon taida taipua.
     
  7. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Syöte

    Nonii.

    Syöteympyrä priima kunnossa!
    Syöte-Posio lanattu eilen ensimmäistä kertaa. eli priimaa pukkaa sinnekkin :)
    Posio reitillä jonkun verran mättäitä esillä joten maltilla matkaan.
     
  8. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Syöte

    Sain mielenkiintoista palautetta tänään henkilökohtaiset minun nettikirjoituksista tällä foorumilla :)

    Kunnia menee mutta maine kasvaa! ;D
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: Syöte

    eikö se niin oo että kaikki julkisuus on vaan hyväksi.. ;D
     
  10. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Syöte

    Näinhän se tahtoo mennä jos sanoo/kirjoittaa suoraan niinku asioista ajattelee... ;D
     
  11. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Syöte

    Näinhän se on :)

    Täytyy tästälähin kirjottaa hieman surempaan niin jospa se siitä :p
     
  12. Juha88

    Juha88 8000 RR

    Vs: Syöte

    Älähän Make lannistu, ne tahtoo nuo tuppukylät olla sellaisia paikkoja, et ku näin täällä on enneki tehty, niin näin tehhään etteenki päin ;D

    Koirat vikisee karavaani kulkee!!
     
  13. Raineri

    Raineri Ski-Doo MXZ 600 -01 ja Lynx Adventure 600 Sdi

    Vs: Syöte

    Onko kenelläkää tietoa että minkälaisessa kunnossa taivalkoski-syöte välinen reitti on? Onko lanattu että ei tarvi ihan umpisessa koko matkaa ajella ;D
     
  14. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Syöte

    Ei ole lanattu.
     
  15. Raineri

    Raineri Ski-Doo MXZ 600 -01 ja Lynx Adventure 600 Sdi

    Vs: Syöte

    Mutta kai jotku sitä sentään on ajanu? :eek:
     
  16. SnowJannu

    SnowJannu Lynx Rave 600 E-tec -13

    Vs: Syöte

    On ajettu,tänään viimeksi. Lanattu ei oo tosiaan koko väliä,mutta on kyllä ihan ajettavassa kunnossa.
     
  17. ISOX

    ISOX 2xPolle ja Cat

    Vs: Syöte

    On muuten makiassa kunnossa Syötteen polut, siis enduroäijille, pehmeää pinnassa eikä juuri kukaan ole ajanut, kivet sopivasti peittyneet joten kelkkakin tykkää :)
     
  18. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Syöte

    No nyt ruvetaan pääsemään normaaleihin lumi määriin syötteelläkin!

    60cm on metsässä lunta ja vaarojen kupeessa on reilu 80cm.
    tuiskulunta on paikoin toistametriä ja 2 pientä lumivyöry paikkaakin on jo löytyny :)
     
  19. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Vs: Syöte

    :'( Joo ja toi on vettä mikä valuu mun naamasta. Meilläpäin on 3 astetta lämpöä...

    Kelkka pukkiin ja muttereita vääntämään.

    Kateellisena katsoin Syötteen ennustetta tälle viikolle.
     
  20. bollex

    bollex Active Member

    Vs: Syöte

    onko tietoa millon lanataan reitti syötteeltä ranuan suuntaan.ranualta lanattu siuruajoelle asti.
     

Suosittele tätä sivua