Takalampun polttimoksi LED

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä XTRacing, 15/1/07.

  1. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Onko kenelläkään kokemusta led polttimon laitosta normaalin hehkulanka polttimon tilalle ???
    Tuolla linkissä olisi ledejä joissa on BAY15D kanta,jota käytetään ainakin jammussa takalampussa.Itse olen ajatellut jos laittasi tuommosen jossa on 19 lediä ???

    http://www.xenonled.com/led.htm
     
  2. mette

    mette Kelkaton

    Eipä ole noista valmiista lampuista, mutta tekasin kokeeksi itse tuommoseen RX:n lyhtyyn
    ledeistä valot.

    Jospa noista kuvista vähä näkis... ja aika edulliset n. 2,5€ kappale sis. ledit, etuvastukset ja reikälevyn.
    Mulla on näissä 6+12 lediä per puoli, eli 6 palaa kokoajan ja jarrua painettaessa syttyy 12 lediä lisää.

    [​IMG][​IMG]
     
  3. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Onkohan valo liian tumma kun noissa valmiissa polttimoissa on punainen valo ja siihen vielä se takalyhdyn punainen lasi päälle ???
    E:Niimpä tuo näyttäsi metelläki olevan.Onko tarpeeksi kirkas tuo valo 6:lla ledillä ???
     
  4. mette

    mette Kelkaton

    Tiiä siitä tarpeeksi kirkkaasta, mutta näkyyhän nuo jotenkin.

    Pimeällä näkyy ihan hyvin. Ei tuo lasi paljoa tuntunu vaikuttavan. Ainakaan tässä kokeilussa.  :-\
     
  5. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Taidampa huomenissa tilata tuommosen polttimon.Jos vaikka 19 lediä riittäsi.Ei raski tuommosta jossa 36 lediä,se ainaki näkysi jo :eek:
     

Suosittele tätä sivua