"Tee se itse" -miesten kootut teokset

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä paavojaelvis, 5/10/12.

  1. paavojaelvis

    paavojaelvis Well-Known Member

    Ajattelinpa aloittaa tällaisen topicin vastaan tulleista yllätyksistä. Aiemmin jossain projektitopicissa tuskailtiin tiivisteliiman yliannostuksen kanssa, liekö allaolevassa tapauksessakin olis hiukan vähempi riittänyt... ::)

    [​IMG]
    [​IMG]


    Olis kiva nähdä, minkälaisia virityksiä foorumilaisille on tullut eteen. :)
     
  2. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Tuo mikään yllätys ole, kun aukasee jonkun itte remppaaman koneen. Yllätys olisi se, että kasaus olisi tehty just eikä melkein. ;D
     
  3. paavojaelvis

    paavojaelvis Well-Known Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Näinhän se valitettavasti on, tässäkin oli lohkon M8 pultit vedetty niin tiukkaan, että 30 cm vääntövarsi ei tahtonut riittää.
    Tehtaan/asiansa osaavan harrastajan jäljiltä on oikein ilo availla... :)
     
  4. TrplMax

    TrplMax Kelkka myyty :(

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Ostin kerran yhden Kuplan johon nuori omistaja kehui tehneensä konerempan isänsä kanssa. Noin 500 km:n jälkeen vein sen yhdelle moottorivelholle tutkittavaksi kun alkoi käymään huonosti. Ukko soitti päivän-parin päästä ja sanoi että tulehan kattomaan. Siellä oli kans tuota tiivisteliimaa tursotettu joka paikka täyteen. Kampiakselin laakerien voitelu ei pelannut kun sitä liimaa oli joka reijässä. Siitäpä ei jäänyt paljon lapsille kerrottavaa.
     
  5. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Tuollanen etupukin iskarin alapään akseli tuli vastaan tuota ZR:ää purkaessa...

    [​IMG]

    M8 kierretankoa. Ymmärtäsin vielä jotenkin, jos se olis laitettu vain siirtelyn helpottamiseks, mutta tuolla on selvästi ajettuki pitkät tovit, koska reikä on levinny n.3cm leveeks.
     
  6. julli

    julli rmk

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    autossa oli edellisen omistajan toimesta asennettu metrin leveä ja noin 40cm korkea intercooleri keulaan. kiinitys oli hoidettu kahdella nippusiteellä ilmastoinnin kennoa vasten. satuin huomaamaan ja kiinnittelin paremmin ko olis ehkä tippunu koko paska pois tai ainaki ilmastoinnin kenno olis oksentanu nesteet pihalle aika nopeasti
     
  7. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Onhan noita tullu vastaan monenmoista, mutta ei oo kuviksi ikuistettuna. Eli tätä tuli tuskailtua. Rotaxin kansi, jossa 2x kumiset o-renkaat, eli alunperin (eikä kasattaessakaan) tartteis tiivisteliimaa ollenkaan.
    [​IMG]
    Jonkinverran tullu maalailua myös harrastettua ja tämän näköinen nissanin katto pisti hiukan silmään. Olin aika öönä aapisen laidalla, kun kävin 2010 american car showssa ensimmäistä kertaa. (olen pitäny sitä tasoikkaampana autonäyttelynä pikkupojasta saakka) ja ekojen autojen seasta hyppää silmään tämä.. ;D Ei siinä, kyllä omistajalla on varmaan hyvä pokka, taikka kovat luulot ittestänsä.
    [​IMG]
     
  8. biimer05

    biimer05 yamaha "bad boy"

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    sattunu vähän vesisateisella aavikolla tuulinen päivä. ..ei se muuta tarvi. :D
     
  9. znood

    znood Guest

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Onhan siinä yks kohta missä lakkaa on tarpeeks ;) ?
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Huonommin onnistunut kuin meidän miranooli pinta sähköruiskulla ulkona ;D
     
  11. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Huh.. Minä en pitäny itseäni kummoisena maalarina, mutta en näemmä ole aivan huonoinkaan.. Ja ymmärrän sentäs pitäytyä erillään näyttelypeleistä.
     
  12. Mckonen

    Mckonen Evinrude Bobcat/Terhi 10/Winha 60

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Ei tullut otettua kuvaa mutta kesällä ostin Johnson 40 Electramatic perämoottorin, vuosimalli taisi olla -71 niin yksi starttimoottoritelineen kiinnityspulteista oli korkattu ja korvattu puutapilla.
     
  13. HJR

    HJR Well-Known Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Kävin yhtä 5900 Lynxiä kerran katsomassa ostomielessä. Puhelimessa myyjä kehui sitä joksikin "papan silmäteräksi". Paikan päällä selvisi, että siihen oli laitettu henkilöauton laturi lattaraudoilla kuomun alle, joka sai voimansa kytkimen jatkeeksi laitetusta hihnapyörästä. Lisäksi kelkassa oli jonkun Mitsubishin niskatuki penkin selkänojana ja matto oli vaihdettu lyhyen mallin Finlandiasta, jolloin tarakassa oli peräylitystä noin puoli metriä. Telasto oli hakkuutettu jossain patikossa aivan paskaksi, liukukiskot olivat poikki ja etupukki revennyt. Myyjä vielä sanoi, että "kyllä minä sen niiltä pojilta ostin papan silmäteränä, että onkohan minua huijattu". Vastasin vaan, että no joo, on ;D
     
  14. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Kuvaa ei ole mutta rxl-rojektin kanssa tuli vastaan ihan jonku ite korjaama tps. Muovikansi oli väännetty muodottomaksi (sen avaamiseen tarvii raottaa kantta parista kohdasta) eikä se tietenkään istunu enää paikalleen. Oli sitte ihan kirkkaalla pakkausteipillä sitastu nippuun, se ku on kuitenk sellasta teippiä joka soveltuu ulkokäyttöön ja kestää muutenki öljy sun muut männänpalaset ::)

    Ja sitte johtojen läpivientiki oli tarvinu tiivistää uusiksi tietenki. Heppu oli varmaan ottanu ihan heti ekan mikä vaan sattu käteen, siellä ku oli tupakantumppi pitämässä huolta tiiveydestä!?!?!!
     
  15. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Olisko tämä sellainen kootut teokset tyylinen juttu? ;D

    PROTRO - Pro Rmk Nytro + lite annat
    http://forum.snowmobile.se/showthread.php?t=59673
     
  16. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Liian vähän kuvia ja liikaa tuota koodikieltä! Pittääkö tuota alkaa googletranslaattorilla selaamaan vai kehtaisko joku suomentaa pääkohdat? :D
     
  17. moto ski

    moto ski Well-Known Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    mietin ihan samaa ;D
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Moukat ;D
    Missä Oudie on ollu ko ns. Virallista toista kieltä on opetettu? ;D ... Mokomaki rantaruottalaine.. Hehe
     
  19. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    Rantaruottalainen? Virallista toista kieltä? Pthyi! Minäkö hilpasen rantaan ja jorpakon yli niin oon vasta Laurilassa ja minun kaks puhekieltä on LUJJAA suomea ja HILJAA suomea! ;D
     
  20. Induktanssi

    Induktanssi Guest

    Vs: "Tee se itse" -miesten kootut teokset

    http://imageshack.us/g/1/9902162/
    Muutama kuva töistä, kun on ryssät räpeltänynnä, jne...
     

Suosittele tätä sivua