tehonmittaus

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä m_yliaho, 7/1/15.

  1. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Moi! Mistäpäin suomea löytyy kelkoille jarrupenkki että sais tehot mitattua ja ajettua seokset kohillensa? Olis vähä nopeampaa hommaa ku pellolla testailu seosmittaria kattoen. :) laajakaista löytyy muttei loggausta, ja järjestelmän hinnalla sais varmaan penkitettyä! Kelkka olis turbotettu nytro, ja mielellään kampiakselin päästä teho ulos ettei tarvi variaattorijumppaa tehä samalla.
     
  2. rjm

    rjm Pro x 550

    Vs: tehonmittaus

    Bikefoxilla on penkki ja on tehny nuita Yamahan säätöjä.
     
  3. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Vs: tehonmittaus

    Pitääpä soittaa! Thänx!
     
  4. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

  5. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Vs: tehonmittaus

    Bikefoxille soitin, niillä ei kuulemma aikaa hetkeen, mutta olivat muuten kiinnostuneita. Jospa sitä hommais kunnon tiedonkeruut ja hoitais hommat ite...
     
  6. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: tehonmittaus

    Paljon parempaan lopputulokseen pääset tiedonkeruulla ja riittävällä testauksella. Testejä voi tehdä eri myös eri keleissä ja korkeuksilla. Jos sinulla on mcx:n boxi, niin siihen saa oman tiedonkeruun. Itse olen säädellyt kaikenlaisia vehkeitä penkissä, mutta viimeisen silauksen saa varsinaisessa käytössä. Itse olen käyttänyt kelkassa Innovaten tiedonkeruuta, sitä voi pitää ajossa mukana aina.
     
  7. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Vs: tehonmittaus

    Mulla on tuossa pelissä mapillinen commander vitonen, 870cc suuttimet, eli ei lisäsuuttimia laisinkaan. Innovaten laajakaista löytyy. Mikä innovaten tiedonkeruu sulla on? Pitänee ajaa nyt ensin ahtamaton kartta kohilleen ja siitä sitte alkaa tekeen ahonalaista...
     
  8. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Vs: tehonmittaus

    Ja miten toimii commanderin näyttö tiedonkeruulla. Tais siinä olla 0-5v sisääntulo mihin sais tuon innovatenkin liitettyä. Siinä näkis varmaan myös kaasuläpän asennon suoraan...
     
  9. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: tehonmittaus

    tiedonkeruu on Dl 32. Se kerää sd kortille tiedon eli säädöt pitää olla suurinpiirtein kohdalla kun alkaa testaamaan. Toki siihen saa näytönkin, muttakun sitä ei oikein tahdo keretä näyttöjä seurailla jos on kunnolla tehoa ;-)
     
  10. m_yliaho

    m_yliaho Well-Known Member

    Vs: tehonmittaus

    Tilasin innovaten ssi-4 ja pocket loggerin, laajakaistahan löyty jo valmiiksi. Tuohon ssi:hin saan tarvittavat, kierrosluku, tps, afr, map... Ensviikolla alkaa säätöhommat! :)
     

Suosittele tätä sivua