tietoa kaivataan...(kuvia lisätty)

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä vesse, 15/8/07.

  1. vesse

    vesse Well-Known Member

    Eli kelkkana on vm.1995 polaris indy trail (pätkä).Saakohan tuohon laitettua gen2 koppaisen pollen tuulilasin helposti ja onnistuuko laittaa 32mm camoplastin matto joka on ilmeisesti lynxistä(matossa lukee bombardier)?olen ajatellut pudottaa tuota alustaa ihan ulkonäkö syistä,mitenhän se kannattaa toteuttaa?auttakaahan kokeneemmat aloittelijaa, ettei tarvi opetella kantapään kautta!ja jos tuo tuulilasi käy minun polleen niin voi tarjota gen2 mallin orkkis lasia edulliseen hintaan ;)

    kiitos etukäteen mahd.avuista!
     
  2. vesse

    vesse Well-Known Member

    Re: tietoa kaivataan...

    onko kellään tietoa saako tuohon laitettua gen2 koppaisen pollen tuulilasin helposti
     
  3. vesse

    vesse Well-Known Member

    Re: tietoa kaivataan...

    itse itselleni vastaten,KYLLÄ SAA ja kelkka muuttuu paremman näköseksi!
     
  4. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    Re: tietoa kaivataan...

    foto ois kiva valokuva [​IMG]
     
  5. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Re: tietoa kaivataan...

    Joo,heitäs kuva voorumille. :)
     
  6. vesse

    vesse Well-Known Member

    Re: tietoa kaivataan...

    tämä v.loppu ryynätään lintujen perässä mut toivottavasti ens viikolla saan kuvia!
     
  7. vesse

    vesse Well-Known Member

    Re: tietoa kaivataan...

    Päivitellään vähän tätäkin aihetta eli tässä muutama kuva jolla vanhasta sotaratsusta sai siedettävämmän näköisen kamppeen!
    [​IMG]
    tässä yleiskuva nykytilanteesta
    [​IMG]
    Uusi tela ja alustan "laskupalikat"!takapukkia laskettu n.5cm ja etupukki alimpaan kohtaan
    penkinpäällinen korjattu ja penkkiä muotoiltu uudestaan
    [​IMG]
    uusi tuulilasi gen 2 mallista (sopii lähes heittämällä paikalleen)
    [​IMG]

    lisäksi kelkkaan on vaihdettu uusi kytkin ja astinlaudoissa on "revo"lynxin astinlauta vahvikkeet(ei näy vielä kuvissa) kiitoksia vaan osista rammarille ja full trohtlelle!
     

Suosittele tätä sivua