Tobe tarrat arvottu

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä HasseB, 16/1/06.

  1. HasseB

    HasseB Guest

    Kelkkalehden random lottery generator on suorittanut tehtävänsä. Ne voittajista, jotka aiemmin ovat tilaneet foorumitarran tai lehden ja jonka nimi on jo lehden tiedossa ei tarvitse ilmoittaa yhteystietojaan uudelleen. Muut pyydetään laittamaan nicci, nimi ja osoite sähköpostilla [email protected] Voittotarrat tulevat postissa.
    Voittajat ovat: Mikaa, Jrussel, Sape, Masai, Pemppa, Cooper, Ski-Doo MXZ 550X, TPI, Ike, J.koo ja Paroni
    Kiitos osanotosta ja onnittelut!
     
  2. Masai

    Masai Well-Known Member

    Kerrankin oli onni matkassa. Tai kerran oli Onni kanssa matkassa, mutta sitten sen äiti soitti ja sen piti mennä heti kotiin :D


    JEES
     
  3. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    Ou jee! Minkäslaisen tarran sitten voitin?
     
  4. HasseB

    HasseB Guest

    Mimmoinen voittotarra? - se on arvoitus kunnes kirje saapuu!
     
  5. jrussel

    jrussel Member

    joo mä haluun ehdottomasti ton pääkallo aiheisen koska 3-vuotias poikani on hulluna kallopäihin!!!!!
     
  6. Paroni

    Paroni AC sno pro

    jeeeee, kerrankin arpaonni suosii, KIITOS. :D

    nyt pitää mennä kiskalle laittaa lottoa "random lottery generator" suorituksena ;D ;D ;D ;D
     
  7. Ike

    Ike RossiMaksi

    OHO! :eek: Kiitoksia vain. Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi jotain olen arpomalla voittanut.

    Ike
     
  8. Ski-Doo MXZ 550X

    Ski-Doo MXZ 550X MXZ 550X

    OHHOH! Jo toinen voitto arvonnasta tällä foorumilla. Teillä taitaakin jo olla mun yhteystiedot.
     
  9. Vilho

    Vilho freeride

    Tätä tämä elämä on. Voittoja tulee erittäin harvoin arvoinnossa ::)
    Onnea vain voittajille ja Ski-Doo MXZ 550X:lle vähemmän onnea jo toisesta voitosta ;)
     
  10. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Mun tuurilla kun en voittanut mitään! Onnea voittajille vaan ja jokainen voitettu tarra pitää liimata kelkkaan! ;)
     
  11. Generation X

    Generation X Active Member

    Ei taaskaan voittoa mutta eipä noille tarroille ois kelkassa paljon tilaa ollukkaan. :p
    Ehkäpä edessäpäin on vielä jokin mahtiarvonta jossa sitten onnistaa!
     
  12. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    [​IMG] OUJEE !!!!
    Kiitoksia vaan ja yhteystiedot taitavat jo löytyäkkin ku tänään kolahti postilaatikkoon noi aikasemmat tarratkin...
     
  13. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    no vooooe vituran vithu... taaskaa mitäää... minäkö olin jo niin varma et pääsee vouhottaa ToBen tarroilla :'(
     
  14. J.koo

    J.koo Assault

    No helvata!!! Kerranki kävi tuuri!! Kiitosta vaan!! :D
     
  15. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Älkää Masaille mitään tarroja lähettäkö.Hukkaan ne menee kuitenkin.Ei hän niitä ainakaan kelkkaan laita. ;D
     
  16. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    no minulla näyttää tuo arpa onni olevan tuolla naapurifoorumilla. MK:ille kansion voitin, mutta nyt jäi tarrat saamatta. no pitää kesällä käydä teettämässä tarrakoplalla jos alan sen kopparojektin tekemään. voe paskan paska. ;D
     
  17. Garth

    Garth RMK Assault '09 & RMK Assault '15

    Mulla nyt ei kävisi flaksi arvonnassa vaikka olisin ainoa osallistuja ;D
     
  18. Redown

    Redown Ski-doo Renegade 600SDI -05

    ;) ;D
     
  19. cooper

    cooper zr 580 efi

    jes

    taas mie voitin jee

    viimeksi 5 vuotiaana voittanu aurinkorasvaa ;D
     
  20. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Olin kyllä 110% varma etten voita, ja aivan oikeessa olinki. Viimeksi voitin jotain edellisessä elämässä.. ::)
    Onnea voittajille!
     

Suosittele tätä sivua