tra kytkin ongelma

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä samiker, 17/4/07.

  1. samiker

    samiker Well-Known Member

    eli kuuluuko moottorin puoleisen variaattorin ulompi lautanen pyöriä vaikka simempi on paikallaan.vai onko se irronnut siitä laipasta mihin pultti kiristetään.   siis kyseessä  ski-doon tra kytkin
     
  2. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Re: ski-doo mxz kytkin asiaa

    Ei kuulu. Ulompi lautanen irronnu spooreilta tai sitten spoorit on menny paskaks. Kokeiles ens alkuun onko se pultti löysällä ja kiristää takaisin spooreille.
     
  3. samiker

    samiker Well-Known Member

    eli kysyisin että mitkä reijät on siinä kytkimen päässä mustassa osassa olevat 6 kpl joitten sisällä näkyy jänniä tappeja kun mulla on se musta osa päässyt irti siitä kolmio palasta.eli millä se on kiinni siinä palassa???niitit on ehjät jotka pitää sitä booria kiinni.eli onko se kiinni nuista kuudesta reijästä vai millä sen sais kiinni vai onko menny korjaus kelvottomaksi??vai mikä tarkoitus noilla reijillä on??
     
  4. samiker

    samiker Well-Known Member

    voisko joku kattoo omasta kytkimestä et mikä niitten kuuden reijän virka siinä mustassa lätkässä oikein on?
     
  5. mxz-x 600

    mxz-x 600 Lynx RS

    mulla ois sellanen muistikuva et se musta lätkä ois niistä kuudesta reiästä vedetty kuuskanta pulteilla kiinni sellasilla messingin värisillä ja oisko ne "jännät tapit" mistä mainitsit ni niitä katkenneita piltin päitä?? korjatkaa jos muistelin väärin
     
  6. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Mulla olis ongelmia saada tra:n ulompi lautanen irti.. eli tarkoitus olis irroittaa ulompi lautanen ja putsata kytkin, mutta ei tunnu irtoavan.. Eli se tra:n liikkuva lautanenhan on booreilla? ja pitäisi lähtee ulospäin vetämällä kun kytkimen pultti on irti? eikö?

    Tota ei oo varmaan vähään aikaan avattu ja siltä se näyttääkin.. millä olette normaalisti irroittaneet sen ulomman lautasen? vai pitäiskö sen lähtee ihan helposti senkun ottaa pois?
     
  7. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    kumivasaralla oon sitä koputellu ja käsin rynkyttäny ees taas. Äärimmäisenä keinona on löysätä pulttia ja käyttää konetta käynnissä ja painaa sen verran kaasua et lautanen liikahtaa niin jousen voima pakottaa sen irti.
     
  8. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    oon kans kumivasaraa näyttänyt sille ja ei liikahdakaan.. toi käyttäminen on varmaan ihan ok vaihtoehto viimeiseks keinoks mutta kone on nyt tallin pöydällä niin ei viittis sen takia takas paikoilleen laittaa.. no pitää huomenna ihmetellä lisää..
     

Suosittele tätä sivua