Ulosvetäjän erot

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä sampha, 29/8/12.

  1. sampha

    sampha Well-Known Member

  2. Hande82

    Hande82 600ace xtrim-21,600rave-10,lynx650-95,winha30

    Vs: Ulosvetäjän erot

    eihän variaattoriin tarvi mitään ulosvetäjää, että sen saa pois akselilta.

    http://www.24mx.fi/kelkka/p/ulosvedin-polaris/19713/tyokalut/k349/ulosvetaja/s884/
    tuo ylempi kepakko on kyllä kytkimen ulosvetäjä..
     
  3. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Varotuksen sana noista "tarvike" ulosvetäjistä äkkinäinen rikkoo huonolaatusella ulosvetäjällä kierteet kampiakselin päästä jos kytkin yhtään tiukemmassa jumissa.
     
  4. Hande82

    Hande82 600ace xtrim-21,600rave-10,lynx650-95,winha30

    Vs: Ulosvetäjän erot

    pollen alkuperäinen ulosvetäjä makso viime talvena muistaakseni 80e
     
  5. sampha

    sampha Well-Known Member

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Pahoittelen, nyt meni variaattori ja kytkin sekaisin.. ;) Tällä tätä kyselinkin että onko muita eroja kuin hinta ja laadussa ilmeisesti on ainakin eroja... täytyy siis tilata marmoritiskiltä Kytkimen ulosvetäjä. :)
     
  6. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Jossain vaiheessa Duelin kautta tilatessa tuli Epin valmistava ulosvedin joka on minusta yhta laadukas kuin alkuperäinen
     
  7. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Tai sitten sopivan konen tuumanen pultti, putkiteippiä ja vettä. En muista/tiedä mikä kierre on polariksen kytkimessä. Veden kanssa saattaa tarvita pari yritystä että pitää mutta ei sillä ainakaan hajota mitään.
     
  8. janik

    janik IQR

    Vs: Ulosvetäjän erot

    3/4" UNF on kierre ainakin uudemmissa. Ite oo aina ottanut kytkimen pultinpätkällä ja vedellä pois, enkä kyllä tommosella tikulla kävis akselia runnomaan.
     
  9. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Ainakin aikasemmin pollen orkkiksetkin oli Epin valmistamia. Pieni epi:n logo oli sielä muuten pollen pussin nurkassa. Epi on ainakin laadukas, ei ole ollut ongelmia.
     
  10. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Aihe ei minua kosketa yhtään, mutta voisitteko kertoa kuinka sitä vettä tuossa hommassa käytetään?
     
  11. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Ulosvetäjän erot



    Kelkka kylelleen,vettä kytkimen keskireiästä sisään ja pultti jossa teippiä kierretään kytkimen reikään. Paine poksauttaa kytkimen kartiosta irti. Itse olen käyttänyt myös tarvike ulosvetäjää muutamia kertoja,hyvin pelaa.
     
  12. Hande82

    Hande82 600ace xtrim-21,600rave-10,lynx650-95,winha30

    Vs: Ulosvetäjän erot

    kelkka oikealle kyljelle, kytkimen pultti pois, vettä kampiakselin sisään, kiereteippiä pulttiin ja pultti reikään. (ei kampiakselin pultti)
    pulttia kiristetään ja kytkimen pitäs poksahtaa pois (tai ainaki pitäsi)
    pultin päähän voi antaa napakan iskun vaikka vasaralla (jos semmonen sattuu löytymään käden ulottuvilta)
    jos ei meinaa kohtuu kiristämällä lähteä. ;D
     
  13. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Yllä olevissa teksteissä(Rammeri, IQMen) on yks pikku ero. Kuka huomas? ;D

    Rammerilla lähtee kytkin irti. Ja IQmenillä räjähtää kampuran pää paskaksi jos jaksaa vääntää. :)

    Ei siis tosiaan väänetä sillä kampuranpultilla vaan semmosella pultilla joka menee kytkimen ulosvetokierteelle.
    Poislukien esim. 1000cc cat laydown jossa kampuran kierre ja ulosvetokierre on saman kokosia/samalla kierteellä joten kampuranpultillakin voi vääntää siitä kytkimen kierteestä.
     
  14. Jimmny

    Jimmny Well-Known Member

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Itse kaatelin kyytipojaksi vielä kuumaa vettä kytkimen päälle niin lähti suht helposti. Itse asiassa lähti vähän turhankin vauhdilla, olin onneksi lastaamassa lattialle valuneita vesiä metrin päässä kun paukahti kytkin irti. Jos olisin ollut kumartelemassa kytkimen äärellä niin ois kyllä sattunut juhaa leukaan... ;D
     
  15. Hande82

    Hande82 600ace xtrim-21,600rave-10,lynx650-95,winha30

    Vs: Ulosvetäjän erot


    joo aivan oikessa olet ;) tuli väärä pultti.. korjataan tekstiä..
     
  16. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Jos ei oo pulttipyssyä ni laittaa vettä sinne ja antaa jäätyä ;D Toimii vain talvella (En oo kyllä kokeillu)
     
  17. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Toimii ! (olen kokeillut)
     
  18. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Vs: Ulosvetäjän erot

    Jep, toimii. Eikä se muutenkaan mitään pulttipyssyä tarvi.
     
  19. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Ulosvetäjän erot

    No eipä tarvi jos on oikeat kiinnipito välineet. Ei ainakaan tuosta omasta auennu ees se kytkimen pultti käsityökaluilla kun ei ollu oikein millä pitää kiinni.
     
  20. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Ulosvetäjän erot

    toisella kädellä pitää kiinni, jättää vaseliinin pois niin ote pitää
     

Suosittele tätä sivua