UNELMAKELKKASI - kysely

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 3/12/14.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Hoi,

    Tarvisin jutun taustatiedoksi vähän teidän mielipiteitänne. Eli kyselyä, millaisia ominaisuuksia haluaisitte unelmienne kelkkaan.

    Olisitteko ystävällisiä ja käyttäisitte viis minuuttia tämän kyselyn täyttämiseen!

    https://docs.google.com/forms/d/1kNMKG6oaFb5OIpIP1YXKO5usFMf9SqiDpkkQ56u_ACs/viewform

    En tosin ees tiiä toimiiko tuo lomake, ilmottakaa jos on häiriötä!
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Toimii ja vastattu.
     
  3. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastailtu, passaako kysyä mitä meinaat saada selville? Tuleeko tilastoa näkösälle?
     
  4. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Teen tilastoyhteenvedon lehteen. Sama tieto välitetään myös valmistajille, jos niillä sattuis kiinnostamaan ;D

    Vastauksiaha alko tulla heti vauhilla. Kiitos!
     
  5. Waltsu83

    Waltsu83 Well-Known Member

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Turha paperi!!

    Allekirjoittanut on jo ostanut sen unelmiensa kelkan! ;D
     
  6. znood

    znood Guest

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Paljon toisensa kumoavia vaihtoehtoja perättäisissä kysymyksissä ? Kysymykset mietitty jossain saunaillassa parin ölppösen jälkeen ?
    Mikäli haluaisitte statistisesti tarkkoja tuloksia kysymysten pitäisi olla muotoa : "Kelkkani luotettavuus on minulle tärkeää" 1-5 (keskimmäinen vaihtoehto en osaa sanoa).
    Lisäksi ei pitäisi olla ollenkaan vastausvaihtoehtoja joilla voisi kumota edellisen vastauksensa, mutta tietenkin samaa asiaa voisi kysyä eri muodossa kuten armeijan pällitesteissä.
    Tällöin kyselyn tuloksia arvioidessa ja haluttuja kohderyhmiä tarkasteltaessa voitaisiin kohdistaa vastaukset oikein. Lisätarkkuutta toisi myös "en osaa sanoa" vaihtoehdon selkeä olemassaolo.
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Samaa mieltä pitkälti. Eilen vastasin firman työtyytyväisyys kyselyyn joka oli edelleen huonosti laadittu mutta ei sentään näin huonosti.
     
  8. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    ;D

    Pakkohan näihin ei ole vastata eikä pakko ole lukea tuloksia... Kun tilanne on se, että tarvitaan nopeita vastauksia ja vastausaika on minuutteja ei viikkoja. Niin tarvitaan toistensa kumoavia kysymyksiä tiettyjen faktojen valossa. Nopeita joko-tai kysymyksiä ei mitään kymmenen vaihtoehdon hässäköitä, joita ei voi mitenkään järkevästi analysoida lyhyessä ajassa. Tarkoitus ei ole tehdä mitään tieteellistä tutkimusta joka määrittää koko kelkkailun tulevaisuuden sadaksi seuraavaksi vuodeksi. Vaan tarvimme vain kevyttä taustaa kevyeen juttuun. PISTE ???

    Vähän voisi käyttää taas harkintaa noissa kommenteissa. Olen mieki monenlaista kuullu, mutta ihan suora vittuilu alkaa mennä jo vähä sille rajoille että pistänköhän pojille parin kuukauden jäähyt päälle.
     
  9. HerraO

    HerraO Polaris axys Pro Rmk 163" Turbo

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastattu. Ja mielestäni kysely oli hyvä juuri tuollaisenaan. Tällä tuskin oli tarkoitus kartoittaa, juuri sitä mielisintä sille vastaajalle, vaan sitä minkälainen on suunta kelkan valinnassa ja että millaista kelkkaa suomalainen käyttäjä sieltä linjalta toivoisi/ haluaisi noin yleisesti.

    Tyhmähän mie oon ku saapas kylläkin.. ;D
     
  10. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Jotain tämän suuntaista tässä vähän niinku mietittiin ihan niinku porukalla ;D Mutta sunki sitä ollaan meki siinä saapas luokassa ton älykkyyden kanssa. Miehä tosin kävin mensan testeissä. Net sielä meinas että harvinainen tulos oli mulla. Edellisellä viikolla kävi järvisimpukka tekemässä saman kokeen ja se sai kuulemma paremman tuloksen. Totta oli rohki helevetin älykäs järvisimpukka tai sitten äiti on velehellu mulle pienen ikänsä. PS. Vanha sleeppareiden läppähä meni että mensan vastakohta on manse..
     
  11. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastasinhan mieki samoin kuin firman kyselyyn mutta znoodin kommentissa oli kuitenkin osittain vinha perä jota komppasin. Toki firman kyselyssä on tuo 1 - 5 asteikko, yleisin vastaus lienee porukoilla olla 3, en tiiä, ei kantaa, ei kiinnosta. ;D
     
  12. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    No joko käsität miksi sielä ei ole 1-5 liukuasteikolla nuo vastausmahollisuudet? Vai vieläkö se vaan tekee mieli aukoa suuta noin niinku vittuilun merkeissä?
     
  13. jarimink

    jarimink yamaha viper xtx

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    VASTATTU
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Rauhotu hyvä mies. Tuolla liukuasteikolla suurella otannalla saataneen tarkempia tuloksia jos niitä halutaan vaikka osa vastaisikin asteikolla 3. ???
     
  15. znood

    znood Guest

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Ei tarkoitus ollut päätä aukoa, mutta ei tarvitse kyllä ihmetellä jos kyselystä tulee joidenkin asioiden suhteen "nollatulos".
    Kiitos ja anteeksi.
     
  16. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastattu ja hyvin toimi.

    Hieman joudun komppaamaan itsekin T-Catia ja Znoodia.. Toki, tuon kyselyn tarkoituksena on saada otantaa ja tuolla tavalla se saadaan varsin vähäisestäkin vastausmäärästä. Mutta sinällään kysymys siitä, että "Mikä on tärkein ominaisuus" ei ole hyvä kysymys, jos sitä minun mielestäni tärkeintä ominaisuutta ei ole siihen listaan laitettu. Mutta hienoa, että kartoitetaan. Ja olihan tämä vissiin ensimmäinen tämänkaltainen kysely, johon itse olen törmännyt, joten tästäpä on hyvä jatkaa :)

    Minä olen T-Catin tavoin vastaillut valtionhallinnon laatimiin kyselyihin ja niissä tosiaan käytetään tuota 1-5 portaista asteikkoa. Ja motivoitunut vastaaja kyllä laittaa niitä mielipiteitänsä aika totuudenmukaisella skaalalla, joten "en tiedä-ei kiinnosta" tyyppiset vastaukset ovat vähemmistössä..

    Mutta sitten se tärkein asia, johon kiinnitin huomiota: Miksei TELAN LEVEYDESTÄ ollut ensimmäistäkään kysymystä? :'(

    Noh, tuo jälkimmäinen oli hirteishumööriä.. ;D
     
  17. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastattu. Ei tuossa aikaisemmin kyllä mitään pottuilua ollut znood tai T-Cat kirjoituksissa, vaan asiallista palautetta? Taitaa rakennushommat painaa residentillä, kun noin pienistä aletaan jäähyjä jakamaan??

    Olisko se aika palauttaa viime talven wt-keskustelu kehiin, kun täällä alkaa jutut loppua?
     
  18. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Nyt on pakko kompata tätä... Telan leveys jäi pois aivan epähuomiossa. Se oli kyllä tuossa listalla. Emmä vaan ehtiny pistää sitä enää mukaan ku huomasimma sen tilanteessa, jossa vastauksia oli tullu jo 330... Eli muutetaan otsikoksi mikä olisi optimi kapeatelainen kelkka. ;D
     
  19. Skiri

    Skiri Well-Known Member

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    Vastattu. Olisi kiva nähdä lopputulokset sitten kyselyn päätyttyä.
     
  20. vilkkeman

    vilkkeman rmk polle

    Vs: UNELMAKELKKASI - kysely

    juu vastattu! tuloksia ootellessa!
     

Suosittele tätä sivua