V-max ei vedä!

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Laree, 24/3/07.

  1. Laree

    Laree V-Max 500 XTC 345 Pitkänä.

    Elikkä kelkka ottaa normaalisti kierroksia muttei kulje kuin 100kmh 7000:lla kierroksella. Hihna alkaa käryään ja kelkka täristää niin että jaloissa tuntuu. Ylämäessä liikkeelle lähtö on vaikeaa koska ylempi variaattori ei ota kiinni. Voisiko vika olla vetoakselin laakereissa?? Kelkka siis on V-max 500 XTC -98
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Ja remmi oli siis ehjä? ???
     
  3. Laree

    Laree V-Max 500 XTC 345 Pitkänä.

    Remmi on ehyt. Pienemmissä vauhdeissa ajettaessa toimiin hyvin. Yli 70kmh:n vauhdissa kierrokset nousee mutta vauhtii ei kiihdy kuin hädin tuskin sataseen. Ja lämpimänä hihna alkaa käryään. Perkele ku timanttihanget ja kelkka taas leviää :S
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Taitaapa olla sitten kuluneet ne helix:in muovinastat, kuulostaa jokin siellä ainkin jumittelevan, ota vaan ja pura se vari ja jos ei vikaa löydy niin myös kytkin.
     
  5. janne t

    janne t RX-1 ER -04

    Mulla on kanssa hankiaisilla ajossa samanlaista ongelmaa , kun on toi kisamatto alla niin liukukiskot ei saa voitelua lumesta kunnolla , tuntuu kuin ajais jarru päällä , tahtoo liukukiskot sulaa alle .
     
  6. Laree

    Laree V-Max 500 XTC 345 Pitkänä.

    Mulla se ei sitä voi olla koska täällä on muuta sentti lunta hangen päällä.
     
  7. jarppa83

    jarppa83 Guest

    Joo mulla teki sil viisiin että 80 jakso kiihtyä hyvin ja huippukiekat (n 8000rpm) laski jonnekki 6500 ja tuntu ettei jaksa kulkea.. kytkimen liukupalat murtuneet ja veti kytkintä kieroon ja ei jaksanut hollätä "välitystä" uuet hilut kytkimeen (kylläki ibc) ja jaksaa mennä, ja kiekat pysyy yli 8000 oli umpi tai kova jälki. ettei sulla ole jotain linjauksissaki ku alkaa puistattamaan?
     

Suosittele tätä sivua