Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jampax, 30/3/09.

  1. Jampax

    Jampax AC F8 snopro -10

    Onko nuissa "vanhassa" ja "uudessa" mallissa jotain eroa ku mc-scatter myy nuita alle-99 palikoita mutta ainaki itellä tuossa 04sessa näytti se tangon kiinitys samanlaiselta ku vanhassa indy500sessa??

    Entäpä meneekö 4" pala heittämällä tuoho 04see XCSPhen??
     
  2. Jampax

    Jampax AC F8 snopro -10

    NOh, ku kukaan ei tunnu tietävän asiasta ni tilasin tuollasen vanhan mallin 4" palikan ni ilmottelempa sitte muillekki tänne että sopiko se sinne ::)

    Empäs sitte saakkaanku 3" ku oli varastosta loppunu eikä tilata enää näille lumille, noh, koitetaan huomenissa sitä 3" palikkaa...
     
  3. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    3" meni kaveri´lle vielä nipinnapin, 4 ei.
     
  4. jarski91

    jarski91 Member

    mulla on just tollanen koropala kelkassa (-06 xc sp) 3 tuumanen enkä usko että neli tuumasta kärsii laittaa ilman mitää modaamisia.
     
  5. frans_m

    frans_m Polaris edge 550

    Laitetaan nyt vielä jatkoksi.
    3 tuuman palikka meni ilman modaamista -03 550 edgeen.

    Siis duell:lta tilattu tasainen korotuspala.
     
  6. Pohojalaanen

    Pohojalaanen Polaris IQR 1050 WC

    -04 XC SP menee nippa nappa 3 tuumanen, ei yhtää isompaa kärsi pistää ilman jatkoja.
    Itellä kiinni 2 tuumanen Sno Pro:n korotussarja. Antaa vähä mahdollisuuksia ku mukana tuli 4 ja 6 tuumanki palat
    ( tietysti hyvä ei oo ilmasta ). :-\
     
  7. Jampax

    Jampax AC F8 snopro -10

    Joo eihän se oo ilmasta ei... tänää tuli tuo 3" palikka mut ei ehtiny kokeilee.. jospa se nyt loppu talven menis ja kesällä laittas sen fly-koropalan vähän korkeempana ja jatkas johot ja vaijerin ja jarruletkun...
     
  8. TRI

    TRI Well-Known Member

    Mulla on kans 3" palikka just samassa kelkassa ja hyvin se siihen meni.Aattelin laittaa kesällä jotain korkeampaa ja säädettävää.Mitenhän nuo jatkohommat noille johdoille ja jarruletkuille?Tarviikohan siinä jatkaa muuta kuin jarruletkua vai pitääkö tehdä sähköputkimiehen hommia?
     
  9. Pohojalaanen

    Pohojalaanen Polaris IQR 1050 WC

    Itellä ainaki kaikki muut johdot piisaa 4 tuumaselle palalle paitsi jarruletku. Ajattelin sen kans
    kesällä puhdetöinä pidentää ja läpätä ton 4 tuumasen palan kiinni. 8)

    Huomasin tossa kelkkaa kesäteloille laittaes , että on päässyt ohjausvarren tangonpää murtumaan, liekkö ollu koropalasta
    vai ajotyylistä kiinni, kannattaa varmaan vahvistaa mikäli taipuilee pattirallissa :-\
     
  10. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

    mulla on trail rmk 4 tuuman hyvin meni mut peukalon lämmittimen johdot tosi tiukalla ;Dtuntuu et vielä sais olla korkeempi mutta trail rmk ssahan on vakionakin jo korkeampi tako kun nuissa edgeissä
     
  11. Mara

    Mara Rev life

    Vs: Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

    onko vakiopenkki?? aika suolesta ajaa istualtaan josset sitten ole jotain kaks ja puoli metriä pitkä jätkä.. :eek:
     
  12. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Vs: Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

    Siis 4" pala, hoho. Itse olen 183cm pitkä ja 2 tuuman koropalalla saa ajaa selkä suorana ja viel käet vähän koukussa. ::)
     
  13. Mara

    Mara Rev life

    Vs: Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

    ei ole käyny mielessä että kelkoissa on eroja? trail rmk:ssa on jo vakiona melko korkea tanko verrattuna penkkiin. ite laitoin 2" palan kyseiseen kelkkaan ja seisaaltaan oli kyllä hyvä ajaa mutta istualtaan oli jo vähän turhan korkealla joten otin pois. äläpä huutele kö et tiiä.
     
  14. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: Vanhan -ja uuden mallin koroke palat??

    vakio penkki mulla siinä on.eikä ole edes paha ajaa istueltaan ja aika vähä istueltaan ajelen.176cm olen nyt pitkä
     

Suosittele tätä sivua