Vari remmi

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Viper MCX, 20/2/07.

  1. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Miten "käyttäytyy" kulunut remmi, muuttuuko lähtökierrokset.... mitä vaikuttaa kulkuun / huippuihin ?
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Lähtökierrokset ei kovin paljoa muutu, mutta ne keirrokset joilla kelkka kiihtyy täydellä kaasulla tartunnan jälkeen muuttuu alemmaksi ja hiuput laskee. Kaikin puolin vastenmielisemmäksi se menee. :D
     
  3. kärcherking

    kärcherking Well-Known Member

    Hihnastakohan se sitte johtus kun ei mun kiilakoppa ota huippuja enää kun 116km/h. Viime talvena mentiin helposti yli 130km/h. Jotenkin puutunu on muutenki ja hihnaa ei minun aikana ole vaihdettu.
     
  4. lyne600

    lyne600 lynx cobra enduro 600

    mulla kans laski tänä talvena cobrasta huiput ja ihmettelin vähän kun en löytäny mitään oleellista vikaa... tiesin kyllä että remmi on kulkunut ja pitäis vaihtaa... Viime viikonloppuna sitten remmistä rupes murtumaan hammastusta, noin 10 cm kerkes jo murtua ja matkaa tallille oli joku 5 km. ONnkeis pääsin talliin ja remmi vaihtoon, niin ja vara remmikin oli pitänyt kaverin kelkkaan laittaa kun siltä katkesi 2 remmiä sillä matkalla ;D
     
  5. xc700

    xc700 600rr

    Kannattee myös puhdistaa variaattori. Jos se jumii niin huiput laskee kyllä.
     

Suosittele tätä sivua