Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä TaMiLo, 20/4/10.

  1. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

    Loppuukohan mun koneesta puhti vai mistähän kiikastaa kun tuo vegaspro kyykkää, ensin häviää kuva näkymästä ja sit ohjelma ei muka vastaa?
     
  2. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

    Ei lopu koneesta puhti. Toi on vaan vegasin ominaisuus toisinaan toi kaatuilu. Ei muuta kuin uudestaan käyntiin ja odottamaan softan seuraavaa kyykähtämistä ;D
     
  3. VerQ

    VerQ Polaris Pro X 600 -02 Skidoo mxz xrs 600 sdi -07

    Vs: Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

    Itse käytän editoinnissa pinnacle studio 16 ja tyytyväinen olen
     
  4. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

    Joo ei tullu mitään tuolla ohjelmalla.

    Latasin tuon Sony Movie studio platinum 12 ohjelman hyvin samantapainen kun vegas mutta vähemmän toimintoja. Pyörii vakaasti ei kaatunu kertaakaan. Tämän hinta oli jossakin 80€ paikkeilla.
    Tuossa testi video.
    [vimeo]http://vimeo.com/62556511[/vimeo]

    Missä muodossa videot kannattaa tallentaa? mikä tarkoitus renderöinnillä on?
     
  5. Erkko96

    Erkko96 Well-Known Member

    Vs: Videoitten tekoon ohjelmia, ohjeita ja kalustoa.

    Mie olen värkänny parillaki kotiohjelmalla. Eka oli tuo Macin mukana tullu iMovie. Siitäki löytyy aika monipuolisesti kaikkea mutta osa jutuista on vähä höpösti. Iha riittävä ohjelma kotikäyttöön.

    Viimevuonna ostin Adobe Premiere Elementsin ja Adobe Photoshop elementsin pakettina opiskelija hintaan 90€ (erikseen 100€ kpl ja pakettina norm. 150€). Tykkään nuista tosi paljon. Tuo Premiere Elements on monipuolisempi kuin iMovie ja mielestäni ehkä loogisempi. Tuota Photoshop elementsin ostoa siinä samalla suosittelen myös lämpimästi, koska sillä saa tehtyä omanlaisia lopputekstejä yms.

    Nuiden lisäksi oon käyttäny Sony vegas prota, Adobe Premiere Cs6 ja final cut prota vähäsen. Nuo oli jo sitte selvästi monipuolisempia mutta en näe mitään syytä, miksi tavallinen kotivideoita tekevä tarvitsisi nuo. Hintaa on jo sen verran paljon ja ns. "turhia ominaisuuksia" että siitä ei aloittelija saa kaikkea irti. Toki myöhemmin voi ostaa tällaisen, jos kotiversioiden ominaisuudet alkaa loppua kesken.
     

Suosittele tätä sivua