virtaustiedon tohtorit! (pakosarjan teosta)

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä jtimoska, 25/10/07.

  1. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    elikkäs ihmettelen tässä ku pitäs viikonloppuna hitsailla uus pakosarja 3-mukiseen 650:een pollen koneeseen notta paljoko kannattaa kollektorilla olla halkaisijaa ku 45 milliä on joka pakoaukon rööri eli 45 mm sisähalkaisijalla olevalla putkella joka pytyltä lähetään. Maks. pituus kahella laitimmaisella putkella 150mm.
     
  2. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Kannattaakohan tuota nyt ite mennä turaamaan kun ehjiä vakioitakin saa pilkkahinnalla.
    Siitä masiinasta ei kumminkaan koneja saa kaivettua ulos vaikka ois mimmonen pakosarja ::)
     
  3. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    joo, mutta katoppa ku ei alkuperänen ei mee ei niin millään jos oot tuolta rojektiosiolta sattunu seuraamaan mitä oon tekemässä
     
  4. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    ei tässä paniikkia, google auttoi taas kerran ja mitat ovat nyt suht koht tiedossani...
     
  5. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Eikö se mosa ois kannattanu pultata sinne silleen että ois niinqu alunperinki, ei tarvis hitsata pakosarjaa tai kysellä variaattoreiden etäisyyksiä ;)
    Ei noissa föönin ja kuuspuokin eturungossa niin paljoa eroa pitäs olla tai sitte sulla on erimallinen se keula kuin 90-luvun alun sport-gt:ssä.
    No, rakentelun iloahan tuossa ainaki on.
     
  6. harza

    harza Well-Known Member

    ^ no helposti luulis että jos sen ison kiukaan voi nakata noin vain, ilman suurempia soveltamisia, niin rakentaja olisi niin myös tehnyt. Tuskin laittaa konetta hankalimmalla mahdollisella tavalla, vain itseään kiusatakseen.
    Jännä homma, kun täällä jotakin jostakin kyselee, niin aina joku kyseenalaistaa koko touhun... ::)
    Ja aina pitäisi käyttää valmiita osia, eikä mitään saisi säveltää itte. Autohommissa tämä on toisinpäin... Noo kelkkailuhan taitaa ollakkin rahamiesten harrastus... ;D
     
  7. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    No en minä kyseenalaistanu, älkää nyt väärin käsittäkö :eek:
     
  8. jtimoska

    jtimoska Well-Known Member

    mä taas tykkään mitä enemmän saa tehä ite... valmis on liian helppoo mulle ;D

    kattokaapa ku ei putkistokaan tuu olee alkuperäiskuosissa
     
  9. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Aikaisemmim joku todella ammattilainen naytti täällä kuin putkisto ym tehdään. Työnjälki oli kuin hiveleis *illu* Pakita ja katso!
     
  10. d6r

    d6r Well-Known Member

Suosittele tätä sivua