Vs: Wössner männät?? 12vm 8satanen polle 1900km ajettu, vaihettiin vasiten wössykät.. Ite ajoin 50km ja möin pois.. Noin 300km kesti ja leipas kuulemma.. Ei tuu mihinkään vehkeeseen enää kyseistä mäntämerkkiä ko tätä voorumia lukee OEM kamaa!
Vs: Wössner männät?? XRS 600 SDI -07 ja 10000km alkuperäisillä ajettu. Tänään ostin alkuperäiset männät ja neulalaakerit ->vaihan ja taas saa ajaa horisonttiin... HOX: käy E-TECin pinnoitetut männät nro 420892388 a'160€
Vs: Wössner männät?? Joo, ainaki tällä perällä tuupattu kymmeniin kelkkoihin Vösnereitä eikä ole ainuttakaan minun korviin tullu joka ois porsinu männän takia.
Vs: Wössner männät?? Wössnerit pelannut hyvin ja kilometrejäkin tullu mukavasti ja ei ole ollut ongelmia, kelkoissa lynx re 600 07, lynx rs 600 09, polaris pro x2 600 04
Vs: Wössner männät?? Täällä piuanneet samaisessa koneessa jo 1000km mallikkaasti. Ja käytännössä kaikki ajo umpisen huuatusta, että helepolla eivät ole päässeet.
Vs: Wössner männät?? Mulla on wösnerit ollu tuossa 600sdi rotaxissa n.7tuntia kiinni...kiihdytys käytössä eli eivät kovin helpolla pääse tuossa lajissa ja pelaa! 8)
Vs: Wössner männät?? E-Tec 600:n männänvaihto työn alla juuri ja wössnerin mäntiä katsellut. Olihan se nyt niin, että mäntäkitin K7021DA-2 koodikirjain D merkitsee kahta männänrengasta?
Vs: Wössner männät?? Se D-2 tarkoittaa, että paketissa on kaksi mäntää. Rengasmäärää ei ilmoiteta mitenkään Teo
Vs: Wössner männät?? 450km nyt 600 e-tecissä ajettu noilla wössnereillä ja toimii tosi hienosti, kone on huomattavasti kierrosherkempi. Kunhan tuo sisäänajomoodi lähtee pois, niin saa kaikki tehot irti. Vielä ehkä ennenaikasta hehkuttaa, mutta jos näin hyvin toimii ja kestää, niin jatkossakin tämä mäntämerkki tulee olemaan mulla käytössä.
Vs: Wössner männät?? Sama tuli itekkin huomattua, että ovat huomattavasti kierrosherkemmät. Samaa sanoneet kaveritkin ketkä ajaneet miun kelkalla. Oon kyllä olllu todella tyytyväinen mäntiin.
Vs: Wössner männät?? 800cfi Pollen koneessa wössnerit yli 80 grammaa kevyemmät mitä alkuperäiset,kappaleelta.
Vs: Wössner männät?? Onko siinä pollessa alkujaan lyijystä valetut männät vai tapit umpitankoa.. Catin moottorissa taasen wössnerit painoi jonkin verta enemmän kuin originaalit, muistin varaisesti eroa n. 15-20g. Muutoin, 1100km ajettu, ei mitään huonoa sanottavaa. (snoPro 600 CC)
Vs: Wössner männät?? Joo ja nii oli 85mm wössnerit keveämmät mitä 800ho 82mm wisecot. Ja 82mm wisecot oli keveämmät mitä elkot :