XC 500 edge vai race vm 04-05?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä t-bone, 13/8/06.

  1. t-bone

    t-bone Pro X2 600

    heippa,

    Hakusessa race. Olenko ymmärtänyt oikein, että keskeiset erot iskunvaimennuksessa, racessa paremmat iskarit...

    muita eroja?

    Ajoin racella viime talvena lapissa ja vaikutti, että hinta/laatusuhde kohdallaan.

    kiitti for comments..
     
  2. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Racessa tosiaan paremmat iskarit.
    Jos on tilattu kyseinen yksilö jo kesällä niin mukaan on saanut myös kisapaketin jossa mukana pohjapanssari, eturungon vahvikkeet ja muuta pientä.
    Itsellä oli kyseinen pailakka ja kyllä tykkäsin. Nykyään sen omistaa "Hankisääski" täältä foorumilta..
     
  3. t-bone

    t-bone Pro X2 600

    tack.

    täytyy yrittää vaihdella pätkä alle ensi kaudeksi...
     
  4. Hankisääski

    Hankisääski Vintage

    Tosiaan Koposen entinen XC race (-05) on mulla nykyään ja täytyy sanoa että hemmetin tyytyväinen olen ollut. Ajoin aika paljon viime keväänä ilman suurempia ongelmia. Alusta riittää kovaankin menoon ja korkeampi stonga on ainakin minun mieleen. Kelkka on kohtuullisen helppo säätää omaan ajoon sopivaksi ja kulkuakin riittää (ja jos ei riitä niin menee tarpeeksi kapeaan ränniin  ;D). Race mallin mukana tullut pohjapanssari on todellakiin tarpeellinen suoja, varsinkin jos ajelee paljon "omia" reittejä. Mikään ummenkulkijahan tuo ei ole, mutta kyllä silläkin voi harrastaa luonnossa samoilua kunhan muistaa realiteetit  ;)

    Hyvä kampe, osta pois jos hyvän löydät !
     
  5. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    Hei!!
    Juu hieno laite on xc 500 sp race, minulla oli toissa talvena sellainen ja tykkäsiin niin pirusti siitä koska se oli kevyt ajaa ja voimaa justiin riittävästi ainakin tänne E-pohjanmaan puunkierto reitille :)
    Alkuperäiset sarvet kannattaa heivata niin kauas kuin pippuri kasvaa ja vaihtaa ProX 2.sen sarvet tilalle ja sit siihen 2" korokepala niin saat paljon paremman ajoasennon ja voit ajaa sitä patikossa vaikka seisaaltaan.

    Osta ihmeessä ko.laite jos löydät hyvän yksilön!!
     
  6. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Tässä olis kaverin polle kaupan.

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=359053&status=F&id_bike_type=6&id_make=101&id_model=2031&id_sub_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2004&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&search=Hae&PN
     
  7. Timppa

    Timppa RMK 600 144"

    Viime talvena tuli tommonen race hankittua ja noin 1000 mailia ajaneena voin suositella.

    Pieniä muutoksia ne kuitenkin aina kaipaavat. Nyt kesän aikana olen siirtänyt ohjaustankoa noin 30 milliä eteenpäin ja uusi suorempi tanko odottaa asennusta. Paikallaan on jo nyt 4" korotuspala, mutta sen tilalle pitäisi tehdä siistimpi. Minkälaisia jousia porukka on vaihtanut eteen, kun tuntuu että ovat aivan liian löysät 0,1 tonnia painavalle kuskille (esijännitystä pitää olla noin 65 milliä)?
     
  8. Dick

    Dick Guest

    Mikähän stonga tuossa mahtaa olla? Kuinka korkea tuo korotuspala on? Itse mallailin 2 tuumasta korokepalaa ja loppui vaijereista pituus ja taisi olla niin ettei jarruletkun pituuskaan riittänyt. Vai onko tuohon vaihettu pidemmät vaijerit. ???
     
  9. t-bone

    t-bone Pro X2 600

    Kiitti vinkeistä. Polarikseen vaihtui Tourinki, mutta vastaan tuli Pro X2. Mukavan korkea ajoasento ja pitäs olla E-Suomen patikossa aika hyvä. Siihen päädyin.
     

Suosittele tätä sivua