XC:n tanko ylemmäksi

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä karitapio1, 25/7/06.

  1. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Millaset palikat ois toimivat mut silti edulliset nostamaan XC sp racen ohjaustankoa huomattavasti ylemmäs? Jotakuinki proX:n tapaan. Ei tarvis olla mikään satojen eurojen "kisakuskit käyttää näitä jenkeissä"-ratkaisu.. ; 8)
     
  2. pasiy

    pasiy Polaris IQ 550 Shift

    Duellilta (www.duell.fi) löytyy aina 6" raiseriin asti. Fly on aika toimiva. Olisko pro x:ssä ollu 4" korotus. Eikä oo pahan hintasia.
     
  3. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Juu kiitti, pittää ihan mulukasta tuolta Duellilta.. Mitenkähän piuhat ja letkut, jäiskö nuo lyhyeksi jos roimasti nostais?
     
  4. pasiy

    pasiy Polaris IQ 550 Shift

    Muistaakseni nostettiin yhestä XC:stä pari tuumaa ja siihen ainakin riitti. Jos sulla on kelkka tallissa, niin kannattaa tarkistaa ennenkun
    tilaa. :)
     
  5. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Mulla oli omassa XC.ssä (Nykyään omistaa Hankisääski niminen heppu täältä foorumilta..) muistaakseni 4 tuuman raiseri.
    Jarruletkuun tein jatkopalan ja sähköjohtoja jatkoin vähän. Kaasuvaijeri oli ainakin 05´ tarpeeksi pitkä.
    Tässä vielä kuvakin kaupanpäälle!
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mulla oli siis tossa vielä vähän lisää nostava ja leveämpi, suora tanko. Vakiotangolla ei tarvinnu pidentää.

    Edit: Photot.
     
  6. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Kiitti noista! Pitää kattoo, kuhan tässä kerkiää eli jaksaa, miten ne letkut riittää tuossa -04:ssa. Aikas varmaa kyllä on että letkun ostoon joutuu ku avelin räpeltää siihen 4" tai 5" jatkon ja ku mulla on siinä jo tommonen "polkupyörän:D" tankokin.
     

Suosittele tätä sivua