Xenon ohjeet ski-doo:lle

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Hutta, 8/10/13.

  1. Hutta

    Hutta 163"

    Olisiko mitään järkeä koota tänne Ski-doo osastolle ohjeet miten saa xenonit asennettua???
    Tuo Xenonit kelkkaan ketju on nyt 80 sivua pitkä ja täynnä jotain mistä ei ole mitään hyötyä. Ainakaan minulle.

    Ohjeet vois olla 800r ptek, e-tec 600 ja 800, ja ehkä nelari 600
     
  2. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Ihan hyvä idea, etenkin kuvien kanssa! :)
     
  3. ISSJU

    ISSJU Active Member

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    En tiedä onko mitää järkeä pistää zenonia ainakaan jälkiasennus sarjaa,mulla oli sellaiset . voisin vaikka myydä ne pois. ei oo vaikeeta asentaa :) :) :) :)
     
  4. Hutta

    Hutta 163"

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Jos sinusta asennus on helppo niin varmaan seuraava viestisi sisältää myös seikkaperäiset ohjeet.
     
  5. ISSJU

    ISSJU Active Member

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Sellainen sarja mikä mulla on niin ei tarvi kytkeä ku musta niinus napaan ja punainen plus napaan. kaikki muut johdot ovat kytketty valmiiksi pistokkeisiin joita sarjassa on .ne johdot jotka tulee omiin valojohtoihin nekin on kytketty valmiiksi pistokkeisiin. Ei tarvi ku kytkeä omiin valojohtoihin ajovalon tilalle.Voin laittaa valokuvan kyseisestä sarjasta .Mun käsityksen mukaan H4 heijastin pinta on erillainen ku xenon.Voi olla että olen käsittäny väärin.
     
  6. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    ainaki revin umpiossa lyhyen valokuvia zenonilla oli aika mielenkiintonen. Ja Ampin sarjasta meni mykäksi se releboksi ja tärinä rikko lopulta ne hehkutki.. tai ne pelas mutta se senoni heilu ku mummon hammas sielä sen hehkun oman heijastimen sisällä. Ja välillä vaihto itekseen lyhyet..
     
  7. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Masailla meni jostaki xenoneista sdi ihan sekasin, sammuili eikä lähteny käyntiin ym, nakkoi muistaakseni roskiin ne sitte ;D
     
  8. Jamppapoika

    Jamppapoika '07 xrs summit

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Ohjeet muunnossarjan asentamiseen akuttomaan kelkkaan olis kohdallaan.
     
  9. SamppaVaa

    SamppaVaa Ski-Doo RS 600-08

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    Mä sain rsssäs ainaki toimimaan ihan vaa ku kokeili kaikki mahdolliset piuhat valoilta. H4 bi xenonit oli mut käytin vaa lyhkäsiä koska valoteho ainaki piisas!! ja koska valot pätki ja sammui ku kierrokset oli matalalla. Eli sai valot pois päältä ku käynnisti ja/tai kävi tyhjäkäyntiä. Tietääkseni se vaatii akun jos haluaa niin ettei pätki.?? Mä en kyl mikää sähkömies oo, joku voi korjata jos tietää.?

    E:Kuva [​IMG]
     
  10. teukkapee

    teukkapee Well-Known Member

    Vs: Xenon ohjeet ski-doo:lle

    auttasko äsdeeiissä sitte jos sen akun vaihtas pikkusen jytkympään....vakio tais olla 3A

    nämä ovat todella kirkkaat halokeenit http://www.piaa.com/store/p/34-H4-Night-Tech-Twin-Pack-Halogen-Bulbs.aspx
     

Suosittele tätä sivua