xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä janigo, 27/2/10.

  1. janigo

    janigo Member

    pääseekö nuihin rulliin käsiksi muutako akselin ottamalla pois ? minkälainen hommana nuin muuten vaihtaa??
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    Helixin irrotus teoriassa riittää. Se on neljällä pultilla kiinni ja jos niitä ei ole koskaan aikasemmin käytetty irti niin aika varmasti pitää ottaa koko akseli pois et pääsee paremmin pajottaan. Samalla kannattaa ne torx pultit lingota mettään ja laittaa normi pultit tilalle niin seuraavalla kerralla onnistuu sit vähän helpommin.
     
  3. makke___

    makke___ Lynx 850 18 pätkis

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    Siinä hiukan filmiä aiheesta http://www.youtube.com/user/mxzxRevzone#p/u/6/YWNvfHNH4Go
     
  4. matkaaja

    matkaaja Ski-doo 800 xrs 12 Ski-doo renege 800 xrs 15

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    ja sit vielä kun hommaat viperiltä avaimen helixin aukaisuun (käy kaikkiin uudempiin peleihin ), sitten tilaat ko-ma:lta laakerit 2kpl (ovat hiukka halvempii kuin org) on asia siin..
    kunhan olet varovainen torxien aukaisussa..siellä välissä voi lentää valiosanat !"#€%&/( kun korkkaat kannan..

    asia on sit siin..
     
  5. janigo

    janigo Member

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    akselin käytin pois ku ei mahtunu mikään avain lautasen taakse .lautaset jäi niin reilusti auki .mutta olipa suolasen hintaset nuo rullat 160 egua tappi sarjan kans.. mikäs firma tämä ko-ma sitte on oikeelta nimeltää??
     
  6. matkaaja

    matkaaja Ski-doo 800 xrs 12 Ski-doo renege 800 xrs 15

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    ko-ma on sen putiikin nimi..

    sieltähän on kotoisin mm billetin renkaat ja ne tekee paljon muutakin alusta..vaikka kelkin jos on pakka kunnossa ;D ;D
    itse olen tilannut siltä kaikkea pikku kamaa jota olen tarvinnut ja samalla tietty vahventanut hajonneita osia..
     
  7. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä

    oisko sittenkii tämä se yritys ;) :D http://www.ka-mu.fi/
     
  8. matkaaja

    matkaaja Ski-doo 800 xrs 12 Ski-doo renege 800 xrs 15

    Vs: xp:stä 2 variiatorin rullat sökönä



    ;D ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua