Yamaha Phazer -07--->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä unppi, 25/9/06.

  1. stigamies

    stigamies LYNX 250 GL & Lynx Rave Re 2016

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Hihnan kireys on säädettävä simmilevyillä sopivaksi niin pakki toimii. Ei oo mitään vikaa vaihteistossa. Pirun tarkka on esim kun uuden hihnan laittaa niin jää vähän tiukalle ja sitten ei mee pakki päälle.
     
  2. Pasi75

    Pasi75 Phazer FX 07

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    ÖK..Viime talveksi tuli uusi hihna vaihdettua,marmorilta varmaan noita simmilevyjä pitää käydä kyselee, pitääkö lisätä vai vähentää niitä levyjä?
     
  3. stigamies

    stigamies LYNX 250 GL & Lynx Rave Re 2016

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Sillä nyt ei periaatteessa oo väliä mistä niitä rikkoja ostaa mutta hieman liian kireällä on hihna jos ei pakki toimi. Eli passailee rikoilla sitä vähän löysemmälle. Ei mene ihan yksiin välttämättä sen ohjekirjan säädön (hihnan korkeus variaattorilla) mukaan mutta noin se käytännössä toimii.

    Edit. Sit yhden tai kahden talven jälkeen se hihna on vähän venähtänyt ja kulunut niin voit palata samaan säätöön kuin nykyhetkessä.
     
  4. stigamies

    stigamies LYNX 250 GL & Lynx Rave Re 2016

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    [​IMG]

    http://s15.postimg.org/d6slg2s2j/IMG_20151213_160813.jpg
    numero 6 on kaiketi se rikka
     
  5. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Onkos muilla missäpäin lohkolämmitin vissiin siis letkulämmitin? Ja onko näihin edes ollut olemassa tehdasvalmis lämmitin vai itsetehtyjä letkulämppäreitä? Ja jos jollain on niin missä letkussa ja mihin laittaa letkulämppäri et toimis oikein se ? Kiitos jo etukäteen :)
     
  6. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Mihin tarvii lämmitystä?


    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  7. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Eiku aattelin vaan ku tähän on joku neropatti muka joskus laittanu lämppärin mut se on rikki :D
     
  8. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Onko kenelläkään muulla käyny et moottori menee jumii ku starttaa ja ei pyöri enää kun väärinpäin kun kytkintä pyörittää mikäs tässä voisi olla startti jumi ?? :'(
     
  9. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Selvisikö vika ja alkoko moottori pyörimään?

    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  10. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Pitää vissiin alkaa käyttämään pakkivaihteisto atomeina ko joskus hyppää vaihde yli tai pois päältä.

    Mitähän tuohon palkivaihteistoon joutuu yleensä uusimaan kun alkaa värkkäämään?

    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  11. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Onko ketju kotelossa liian tiukalla, ei saa vapaaliikettä niin kytkentä jää vajaaksi.
    Katteleppa kuvastosta minkälaisia hiluja siellä on sisällä.
     
  12. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Sain hommattua käytetyn akseli/pakkivaihteistohässäkän.

    Puran sitte rikkoutuneen ja ilmoittelen mitä löytyy.

    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  13. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Kampiakseli jumissa liikku kyl jonkuverran eli motti ei oo leiponu... kytkintä ku pyörittää niin yhtäkkiä pysähtyy ku seinään ku vastapäivää pyörittää?? Pitäishän sen pyöriä ? Onkohan jakoketju tai sit hammaskehä löysänny? :'(
     
  14. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Ilmestykö vika ajossa sammuen vai ihan käynnistäessä?

    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  15. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Käynnistelin ja vähän aikaa yritti käyä sit sammu..... uuestaa starttasin ja taas sammu sit ei enää jaksanu startti pyörittää ?? :'( Voisko se olla se alennusratas rikki sivulla 48 juttua kun jollain muillakin joskus hajonnu mut missä ratas sijaitsee??
     
  16. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Jos akussa varmasti virtaa eikä pyöri niin itse käyttäisin ensimmäisenä tulpat irti ja kokeilisin pyörittää startilla ja kytkimestä käsin ilman tulppia. Sitten vasta etsimään vikaa syvemmältä.

    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  17. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Olen jo käyttänyt tulpat irti pyöritin konetta männät liikku ja jakoketjukotelon öljytulpasta katoin et nokka akselit liikku ja keju oli paikallaa ....veikkaan et jakopäässä joku häikkä?
     
  18. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    http://www.ty4stroke.com/threads/mountain-lite-as-a-crossover.78087/ juttua tosta rattaasta näyttäs vissii oleva tuola jakopäälunkan alla
     
  19. Markus78

    Markus78 SW MTX 162 2018 MCX stage2 250hp, Phazer MTX 2007

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Jos pysähtyy pyörittäessä aina tiettyyn asentoon ns. kovaa vasten, olisiko männän päällä jokin "este" esim. Venttiili tms.

    Vois olla kyllä tuolla rattaissakin häikkää.
    Ei muuta kun kurkkaamaan.


    Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
     
  20. Tyli91

    Tyli91 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    nii kait se häätyy kerronpa sit et tuliko kallis remontti ja mikä petti... veikkaan ite et ratas halkesi niinkuin nuista on menny...
     

Suosittele tätä sivua