Yamaha phazer fx SLT vai PP:t ???

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä peeaa75, 6/12/07.

  1. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

    Elikkäs kertokaapa kokemuksia kyseisistä sivakoista mitä ootte phaizerii vaihtanu.Oon tässä pähkäilly että kummatkohan vaihtais ku ei oo varaa ostaa molempii :-*
     
  2. JusPi

    JusPi Sir.

    SLT:stä ei oo omia kokemuksia mutta näin olen ymmärtänyt, että jos ajelee enimmikseen kovilla urilla jossa on vähän lunta niin mahtaa olla SLT silloin parempi. PP sopii paremmin pehmeille ja lumisille reiteille. Toki nuo PP toimii myös kovalla jäljellä kohtuu hyvin. Arvoin tässä myös, että kummat laitan. Itse laitoin nuo pp siksi, että kelkan ohjaus paranee varsinkin sellaisella uudella ja pehmellä lumella jonka kanssa on ollut aikaisemmin ongelmia vakio suksilla. Keula kantaa paremmin kun joskus tulee ajeltua umpis pätkiä. Keväällä reitin reunat saattaa olla mutkissa yllättävän petollisia leveä suksi ei sukella niin helposti. huonona puolena tuossa pp:ssä on SLT sukseen verrattuna se, että ohjaus muuttuu hieman raskaammaksi.
     
  3. TTT

    TTT Well-Known Member

    mulla on Phazerissa PP.t ja kyllä toimii. Ei liian raskas ohjaus ja kyllä kääntyy kelillä kuin kelillä...
     
  4. Lameli

    Lameli R A N G E R

    Kuka tuota PP:een suksea myy?
     
  5. JusPi

    JusPi Sir.

    Jos Oulun seudulta etsit niin motorman, hirvonen, jumoto myy ainakin.
     
  6. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Ei siellä areenalla pyöries mitää suksia tarvi... ;D
     
  7. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

    tuli ostettuu noi slt:t nyt puuttuu enää lumi ::)
     

Suosittele tätä sivua