Yamaha RX-1 kahvasuojat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Temmu, 6/9/10.

  1. Temmu

    Temmu Yamaha Rx-1 GT -07

    Otsikonmukaiset lärpäkkeet olisi suunnitelmissa kelkkiin pistää, niin mistä ja millaisia porukka täällä laitteisiinsa asennellut?
     
  2. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Vakiotankoon voi olla vaikeuksia saada sopimaan oikein mitään. Sit jos on suora tanko niin jo alkaa hilpettä sopia
     
  3. aavvee

    aavvee Lynx Gl3900 Syncro -89

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Mulla vakiotangossa polisportin suojat ja tankoa korotettu 3",hyvin sopii kääntymään...
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Eikös tuossa ole tanko melkein yks yhteen bad boyn kanssa? jos on laita bad boyn suojat? Mun mielestä nuo vakio suojat on polisportin teleleet
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Ainakaan BB:n kiinnikkeet ei mene RX:ään.
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Onko hallintalaitteiden muovit muuttuneet? BB:ssä on suora tanko miten lie tuossa uudemmassa räksässä, nuo on kuitenkin aika sirot kiinnikkeet kun vertaa moniin muovisiin kiinnikkeisiin.
     
  7. Temmu

    Temmu Yamaha Rx-1 GT -07

    Vs: Yamaha RX-1 kahvasuojat

    Powermaddin suojat sitten asentelin, ei ainakaan SnoPron lärpäkkeet olleet millään tavalla sopivat.
    Kiinnitysraudat joutui itse väkertelemään alumiinista ja kiristämään ne kahvakumien päältä, jospa kahvanlämppäritki vielä toimis... ;)
    Pikkuisen ne ottaa tiukasti kääntäessä kiinni tuulilasiin, mutta näkee sitten ajossa paremmin, että pittääkö jotain modauksia vielä tehdä.
     

Suosittele tätä sivua