Yamaha - yleistä keskustelua

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Reimond, 19/9/06.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    ;D

    Laitat siihen mihin se sattuu asettuun, näin ite kuulin/luulen/tiedän. :)
     
  2. Stick

    Stick Guest

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Niise sittä pittää tehä.. kohta paikallaa, oisko jo ens viikolla kun osais vain alustan jatkaa.. eikai siinä taija mittää roblemorskaa ennää ollakkaa.
     
  3. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Ittellä Yamahan irroitettavalla vuorella varustettu puku ollu viimetalvesta lähtien tarkenee lauhalla pelkällä alusasulla ja poolopuserolla ja kovemmilla pakkasilla joku väliasu lisää, arvoin tämän ja rasing puvun välillä . Käy maxsissa kattomassa mallit.
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Joo just oon menossa kattelemaan mitä kaupunki tarjoaa, pääasia jotta ei palele yhtää sisä reisiä ja sitä tärkeintä mitä miehellä on!
     
  5. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)



    Oikean käden peukaloa? ;D
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Höpö höpö vasemman käden kaasu on keksitty ;D
    Ei vaan ei taida mulle nuo yamahan housut passata ko tuo vyötärömalli ei ilmeisesti passaa ylävartalosuojan kanssa.
    Onko kokemuksia Scott kinos housuista, näytti aika paksuilta.
     
  7. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Ollu ny toista talvea käytössä tälläset, Yamaha Team Race Pant lukee lapussa. Lähes koko siniset valkein raidoin. Kyllä tosi hyvät, mutta ei näillä pakkasilla. Kyllä ne paleltuu, sama MP-Asun M-Racing puvun kanssa. Tuntuu tuo -20 olevan liikaa. Toki perussyy näissä nykymallin kelkoissa. Itse sain apua tuultapitävästä urheilualus"shortseista", ja niiden päälle windstopper alusasu. Kaveri on nyt testannu ja kehunu jotain ns pyöräily alus "shortseja". Niissä on vuorattu etuosa, jotain pehmikettä satulan puolella, ja lonkkien kohdalla toppaukset. Tykänny kovasti, RR:n kanssa aiemmin ollu aikas kylmää kyytiä. Sen verran alko tänäänkin tosa 5 km järven ylityksessä kylmetä, että täytyy kysellä tarkemmin mitkä ne housut oli.
     
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    On se mukava että joku muukin painii saman ongelman kanssa ;) Ei vaan totista totta, tänään kokeilin urheilukerrasto+fleecekerrasto+rukka windstopper shortsit+kelkkahousut muuten kyllä tarkenee paitti... Tai en kehdannut riskeerata vaan palailin takaisin. Hiukan kyllä oli apuja noista shortseista. Kattelin liikkeessä noita Scott Kinos ja Sinisalo Specialracin housuja jotka muuten ois napakymppi mutta irroitettavassa vuoressa puute tuossa etumuksen kohdalla puuttuu sellainen v-mallinen kiila tavaraa... Ite oon sitä mieltä että tuo -20 on vielä täys kelkkakeli ja pitäs päästä ajelemaan mutta -25 on sellainen jotta tuskin lähden sarviin tosin tänään -18 ja viima aivan karmea.
     
  9. Terry

    Terry Guest

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Sen kun pöllit emännältä pari/kolome nattbinderiä ja ne kun sujautat kalsareihin niin takuulla tarkenee,on niissä sen verta hyvät eristeet.Niissähän on vielä teipit tukena ;D.

    Käytettyjä elä vahingossakaan ota...Siitä ei tuu kun sanomista.
    Nuista elä kuitenkaan kehuskele nuotiolla,voip tulla sanomista siitäkin ;D.

    Ja reissun jäläkeen vaan sujautat takasin pussukkan emännän huomaamatta ;D.
    Näin se käyttää ja mikä parasta,nehän on siten ilmasetkin vielä.
    Nuita ei muuten marmoritiskiltä löydykkään ;D.
     
  10. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Mulla Yamahan onkoha se sitte Team puku ku niskassa lukee että Replica Jacket, ilman välivuorta -25 ei ongelmaa palelemisen kanssa ku t-paita ja fleece päälläki pärjää Jalkoja ei palele mistään, etes nivusista.
    Entiiä oonko kuumaverinen vai te kylmä verisiä ;D
    Vuoren ku lyö sissään nii sama ku saunassa olis..
     
  11. Amir

    Amir Lynx RE 850 -20

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    En tiijä mikälie siniverinen oon ;) Mut kun on tottunu ajamaan ajopuvun alla vaan urheilukerrasto, jo muutaman kymmenen vuotta. Ja kun tuolla metikössä ajelee ni tuppaa tulemaan sellanen läpimärkä hiki. Sit tollanen ihan normi pakkanen (-20) ja pitempi järvenselkä. Ni alkaa kassit palella. Eli syy osin on näissä nykykelkkojen suojattomassa ajoasennossa, ja vähän yllättäny nuo uudet puvut. Tietysti ne onkin(siis nuo mun) tehty enempi räppäilyyn. Vaan kun ei palele jalat eikä ylävartalo, vaan .. just ne. No, kävin tänään kaivamassa varastosta vanhat kunnon Rukka Goretex housut. Enpä usko että kellit enää jäätyy, tai sit ukko on tullu niin vanhaks ettei siellä enään kierrä mikään...
     
  12. vepe1

    vepe1 Yamaha rs venture -06- , Polaris xlt 600 1993

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Mites nelitahti rs venture kestääkö ajaa tasakaasulla pitkää matkaa, ettei mene seokset laihalle, kuten kakstahdissa?
     
  13. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Kestää!
     
  14. Terry

    Terry Guest

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Ei kun hajoaa, niin kun autokin jos yli 20km tasakaasulla nyvittää ;D ;D.
     
  15. Larkko

    Larkko Well-Known Member

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Mulla on joku FXR:n puku ja vielä ei ole niin kylmää keliä ollu, että alle olis tarvinnu laittaa kevyttä poolopaitaa ja pitkiä kalsonkeja enempää vaatetta. Sormet ja pää on ennemmin paleltunu. Ainoa huono puoli tuossa puvussa on se, että housuissa ei ole irrotettavaa vuorta ja takin kaulus on vähän liian väleä. Housut on kevätkeleillä liianki lämpimät...
     
  16. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Mulla on Yoko,tai ei kuoripuku ja sinne laitan ohuen urheilu kerraston ja ohakasen välifleece puvun ni pärjää vielä -20 C pakkasessa,tosin ei tule ajettua järvellä paljo paskaakaan ;) Alle -10 asteen tuon fleecen voi jättää kotiin ;)
     
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    käytiin kaverin kanssa mutka järvellä missä sumua aikalailla, kaverilla r-evo lynxi ja korkea lasi tulos kuurattomat varusteet omalla kelkillä reidet ja ne sekä ylävartalo mahtavassa kuurassa. Puunkiertoreitti/patikko ei varmasti palele mutta vauhdikkaat reitit ja nuo pitkät järviosuudet on kyllä myrkkyä ja niitä kun on vähän pakko täällä ajella... Toivotaan lauhaa lopputalvea tänne ::)
     
  18. Terry

    Terry Guest

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Että työ sitä minun vinkkiä tosissaan sitten ottanut,se kun toimii!!!
     
  19. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Kuka muistaa näin äkkiseltään 06 warren etuiskarin mitan reijästä reikhän? (kait sama pumppu vectoreissa yms)

    EDIT: itselle vastaten ~42cm
     
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha-keskustelu (tänne offit ja koffit)

    Nyt on saatu housut ostettua (Klim klimate) ja testattu että niiden osalta ei mitään tuulisuojaa kaipaakkaan enää, pakkasta -18--22 ja tuulta virallisen mittauspaikan mukaan 9m/s puuskissa 13m/s ja hyvin tarkeni ajella.
     

Suosittele tätä sivua